0 1 0 0 0 12.10.2007Telewizyjna kampania firmy Ziaja15 października b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja – polskiego producenta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Celem kampanii będzie budowanie wizerunku Ziaja jako silnej marki, będącej synonimem wysokiej jakości, atrakcyjnej ceny i kilkunastoletniej tradycji. W spotach reklamowych pojawi się krem oliwkowy Ziaja.
0 1 0 0 0 12.10.2007Metamorphosis Brand Communications dla STPAgencja Metamorphosis Brand Communications z Wrocławia opracowała projekt strategii i systemu wizualnego dla nowej sieci restauracji STP.
0 1 0 0 0 12.10.2007Torby przyjazne środowisku w TescoTesco jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wymienia plastikowe jednorazowe reklamówki na torby przyjazne środowisku, wykonane z tworzywa, które szybciej ulega rozpadowi. Tym samym firma pomaga klientom chronić przyrodę i zmniejszać ilość plastikowych śmieci w środowisku. Dodatkowo klienci Tesco od listopada będą mogli wybrać ekologiczną „Torbę na Całe Życie”, którą kupuje się tylko raz, a później można ją wymieniać za darmo każdorazowo, gdy tylko się zużyje.
0 1 0 0 0 12.10.2007W szkołach będzie bezpieczniej – dzięki PCKW ramach nowego programu nauczyciele pracujący na co dzień z dziećmi i młodzieżą będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz nabycia praktycznych umiejętności z zakresu pierwszej pomocy i bezpieczeństwa.
0 1 0 0 0 12.10.2007Kampania społeczna „Daj mi głos”Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami pod hasłem „Daj mi głos”. Na ulice polskich miast wyjechały autobusy z grafiką zaprojektowaną przez Black Creative, kreatywny team firmy Business Consulting.
0 1 0 0 0 12.10.2007Coffee Point – pierwsza „miejska kawiarenka” w Polsce10 października 2007 roku firma Clear Channel Poland we współpracy z Nestlé Polska zaprezentowała w Warszawie przy Dworcu Centralnym pierwszy na świecie mebel miejski pod nazwą Coffee Point.
0 1 0 0 0 12.10.2007Comarch rozwija się dynamicznie w DreźnieComarch zwiększa swoje zaangażowanie w Dreźnie. W stolicy Saksonii liczba pracowników firmy wzrośnie w najbliższym czasie z 70 do 120 osób. Comarch, w związku z uroczystością poszerzenia przestrzeni biurowej, gościł Ministra Saksonii do spraw Gospodarki i Pracy Thomasa Jurka oraz ambasadora Rzeczypospolitej Polskiej w Niemczech dr. Marka Prawdę, którzy oficjalnie otworzyli siedzibę firmy w Dreźnie-Plauen.
0 1 0 0 0 11.10.2007Każdy rok ma znaczenie – odświeżony GlenfiddichNajpopularniejsza szkocka single malt whisky Glenfiddich, odświeża swoje oblicze. Od października w sklepach pojawiają się nowe opakowania trunku. To element wprowadzanej obecnie ogólnoświatowej komunikacji - Glenfiddich. Every Year Counts.
0 1 0 0 0 11.10.2007Calling Polska promuje I Międzynarodowe Targi out-of-home i poligrafii reklamowejFirma Best Media, organizator Targów branżowych OUTDOOR&MEDIA EXPO 2008 podpisała umowę z firma telemarketingu Calling Polska. W ramach współpracy Calling Polska przeprowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne wpierające sprzedaż powierzchni wystawienniczej.
0 1 0 0 0 11.10.2007Jesień z Piastem na ekranach kinMarka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła pierwszą w historii marki kampanię kinową. Przez dwa miesiące, od października do początku grudnia, na ekranach kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, zobaczyć będzie można spot reklamowy marki, wykorzystujący hasło „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” Kampania jest kontynuacją prowadzonej w miesiącach letnich kampanii telewizyjnej oraz dwóch poprzednich kampanii outdoor marki, o tym samym tytule.