0 1 0 0 0 30.08.2007Budżet marki Tiger w rękach InsigniaInsignia obsłuży budżet na działania interaktywne marki Tiger w 2008 roku.
0 1 0 0 0 30.08.2007McCann Erickson dla Banku BGŻOtwarciu nowego oddziału Banku BGŻ w C.H. Manufaktura w Łodzi towarzyszy regionalna kampania reklamowa przygotowana przez McCann Erickson.
0 1 0 0 0 30.08.2007Kawałek nieba z RosseggerW weekend 24-26 sierpnia na wrocławskiej Pergoli odbyły się otwarte spotkania z astronomią. Akcja Kompanii Piwowarskiej została przeprowadzona z udziałem ekipy Rossegger.
0 1 0 0 0 30.08.2007O bezpieczeństwie drogowym w radiu i telewizjiKampania Akademia Bezpiecznego Samochodu nieustannie edukuje kierowców na temat wpływu stanu technicznego pojazdu na jego bezpieczeństwo. Tym razem przygotowano kampanię telewizyjną i radiową.
0 1 0 0 0 30.08.2007IVO z PR Solutions na rynkach zagranicznychIVO Software, producent syntezatora mowy ludzkiej - Ivona, rozpoczął współpracę z agencją public relations PR Solutions.
0 1 0 0 1 30.08.2007Różowy Pałac Kultury29 sierpnia br., tuż po 20.00 najbardziej rozpoznawalny, a przy tym najbardziej szary budynek w Warszawie zmienił kolor na różowy. Wszystko związane było z wprowadzeniem na rynek nowego operatora komórkowego – WPmobi.
0 1 0 0 0 30.08.2007AllPay i Wirtualna Polska razemAllPay i Wirtualna Polska podpisały umowę o współpracy w obszarze płatności internetowych. Od 29 sierpnia 2007 AllPay zapewni użytkownikom portalu Wirtualna Polska sprawną i bezpieczną obsługę realizowanych transakcji.
0 1 0 0 0 30.08.2007Pierwsze w Polsce odpowiedzialne puszki na WoodstockuMarka Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej będąc już po raz siódmy sponsorem Przystanku Woodstock rozszerzyła swoje działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu zamieszczając po raz pierwszy w Polsce na puszkach piwa Tyskie motyw graficzny komunikujący tą inicjatywę.
0 1 0 0 0 30.08.2007Toolbox Creative Communications na rzecz zdrowych plecówAgencja Toolbox poprowadzi kampanię społeczną "Zdrowe plecy". Działania, realizowane na zlecenie Gedeon Richter Plc. SA, Przedstawicielstwo w Polsce w ramach aneksu do obowiązującej od lutego umowy pomiędzy firmami, obejmą kontakty z mediami, organizację spotkań informacyjnych dla lekarzy i bezpłatne konsultacje dla pacjentów.
0 1 0 0 0 30.08.2007BrandPR dla Królestwa DaniiZ początkiem września brandPR startuje z drugą odsłoną kampanii public relations dla międzynarodowego projektu Workimport.dk