0 1 0 0 0 27.08.2007Cyfra Plus na ekranach w Media MarktAmbient Media, wyłączny operator reklamy wizualnej w sieci marketów Media Markt rozpoczął realizację kampanii dla Canal Plus Cyfrowy.
0 1 0 0 0 27.08.2007Ruszają nowe kampanie telewizyjne Wawel S.A.W sierpniu b.r. rozpoczną się dwie telewizyjne kampanie reklamowe Wawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.
0 1 0 0 0 27.08.2007Nowy wizerunek Cafe NewsCafe News, pierwszy polski agregator aktualności, zmienił swój logotyp oraz stronę internetową dostępną pod adresem www.cafenews.pl. Nowe wirtualne oblicze jest wynikiem opracowanej niedawno strategii komunikacji i promocji Cafe News.
0 1 0 0 0 27.08.2007Wiara.pl w sieci IDMnetSieć reklamy internetowej IDMnet nawiązuje współpracę z serwisem wiara.pl. To czołowy wortal opiniotwórczy o tematyce religijnej w Polsce. Stanie się on uzupełnieniem oferowanego przez IDMnet pakietu premiumOpinie.
0 1 0 0 0 27.08.2007Billa i Grupa Fresh otwierają markety21 lipca, Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu sieci Billa, zrealizowała projekt otwarcia marketu w Chorzowie.
0 1 0 0 0 24.08.2007Warzywa Ole! z nową formą ekspozycji w sklepachFirma Ole niespełna rok temu przeprowadziła rebranding swojej marki marynowanych i suszonych warzyw Ole! Teraz zwiększa swoją obecność w punktach sprzedaży poprzez nową formę prezentacji produktów.
0 1 0 0 0 24.08.2007Panel dyskusyjny „Żywot rzecznika prasowego”Dolnośląski Oddział PSPR zaprasza na spotkanie, które odbędzie się 17 września o godzinie 18. W Auli Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Edukacji, przy ul. Strzegomskiej 55 zorganizowany zostanie panel dyskusyjny:"Żywot rzecznika prasowego".
0 1 0 0 0 24.08.2007Rusza kampania reklamowa PCM27 sierpnia rusza kampania reklamowa Polskiego Centrum Marketingowego. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Firmy. Stanowi ona element strategii, której realizację rozpoczęliśmy na początku roku. Kampania prowadzona będzie w portalu Onet.pl.
0 1 0 0 0 24.08.2007E.C.H.O. Communications w Ogrodach NaturyW sierpniu 2007 wrocławska Agencja E.C.H.O. Communications rozpoczęła współpracę z firmą Synthe Polska Sp. z o.o., producentem soków owocowych i warzywnych pod markami "Ogrody Natury", "Fresh Juice", "Smoothie" i "Domowa Spiżarnia".
0 1 0 0 0 24.08.2007Wściekły konsument w SieciA. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa - przede wszystkim wizerunkowe - mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.