Espresso

27 sierpnia 2007

24 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2007

Wściekły konsument w Sieci

A. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007

Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa - przede wszystkim wizerunkowe - mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.

Poprzednie Następne