0 1 0 0 1 23.08.2007Kei.pl internetowym partnerem Wisły KrakówOd kilku dni serwis internetowy piłkarskiej drużyny Wisły Kraków (www.wisla.krakow.pl) działa na serwerach firmy Kei.pl. Żadna ze stron nie zdradza szczegółów umowy. Wiadomo tylko, iż została ona zawarta na okres najbliższych trzech lat.
0 1 0 0 0 23.08.2007Euro RSCG Warsaw pracuje dla Link4Agencja Euro RSCG Warsaw wygrała przetarg na realizację działań ATL dla Link 4 Towarzystwa Ubezpieczeń SA.
0 1 0 0 0 23.08.2007Publicis dla Hewlett–PackardW internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Hewlett–Packard. Projekt, autorstwa polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis, wpiera sprzedaż laserowych urządzeń wielofunkcyjnych HP oraz laserowych drukarek HP.
0 1 0 0 0 23.08.2007ITBC Communication najczęściej wskazywaną agencją PR w sektorze nowych technologiiITBC Communication jest najczęściej wskazywaną agencją public relations w sektorze IT - wynika z raportu "Działania public relations w sektorze nowych technologii 2007" Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. ITBC Communication jako najlepszą we współpracy wymieniło 13 procent badanych dziennikarzy, a 11 procent przedstawicieli firm wysłałoby do niej zapytanie ofertowe.
0 1 0 0 0 23.08.2007GetHotel.pl startuje z ofertą dla korporacjiW internetowym systemie wyszukiwania i rezerwacji miejsc noclegowych GetHotel.pl uruchomiono moduł korporacyjny, który indywidualizuje prezentowaną ofertę noclegową. Wdrożenie modułu wykonała firma Synerway.
0 1 0 0 0 23.08.2007Wystartował konkurs fotograficzny „Czysta Woda! Zdrowe Ciało!”Wystartowała I edycja konkursu fotograficznego Czysta Woda! Zdrowe Ciało! W Polsce z roku na rok ubywa krystalicznie czystej wody, bezpiecznej dla naszego zdrowia, warto zatem utrwalić jej piękno, póki jeszcze nie jest za późno – tak o idei przedsięwzięcia mówią organizatorzy. Celem ogłoszonego właśnie konkursu jest pokazanie, że wciąż istnieją takie miejsca, gdzie woda jest czysta, zdrowa, gdzie można ją pić prosto z ujęcia.
0 1 0 0 0 23.08.2007Wirtualny Świat AkukuRuszyła interaktywna strona internetowa Akuku! przygotowana specjalnie dla najmłodszych użytkowników sieci.
0 1 0 0 1 22.08.2007B-Zone – przez Bluetooth do klientaMasz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej realizowanej za pośrednictwem sieci Bluetooth.
0 1 0 0 0 22.08.2007Macroscope OMD doradcą strategicznym Banku Kaspijskiego w KazachstanieMacroscope OMD przygotuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiego w Kazachstanie w związku z repozycjonowaniem marki Bank Caspian. Dom mediowy Macroscope OMD został zaproszony do współtworzenia nowej strategii banku jako firma z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu strategii mediowych dla instytucji finansowych.
0 1 0 0 0 22.08.2007Najnowsza inicjatywa Dragon Rouge – Men’s Branding StudyDragon Rouge – międzynarodowa niezależna agencja brandingowa pod lupę wzięła mężczyzn, a dokładnie ich preferencje dotyczące marek produktów.