0 1 0 0 0 20.08.2007Ruszyła kampania ECCO WalkathonW tym roku tysiące Warszawiaków spotka się 15 września 2007 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie, aby wziąć udział w największej międzynarodowej imprezie Ecco Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli, organizowanej przez duńskiego producenta obuwia firmę Ecco.
0 1 0 0 0 20.08.2007Lądowanie na kanapce, czyli niecodzienna manifestacja przed warszawskim terminalem Etiuda"Niesmacznym daniom mówimy nie!", "Żądamy godziwego posiłku w samolotach!", "Precz z pokładowym jedzeniem!" - to tylko przykładowe hasła wykrzykiwane przez grupę manifestantów protestujących przed terminalem Etiuda na warszawskim lotnisku im. F. Chopina. Protest rozpoczął się dziś o godz. 13:00 i potrwa do godz. 17.00.
0 1 0 0 0 17.08.2007Kampania reklamowa wody mineralnej „Perła Sudetów”Trwa kampania reklamowa wody mineralnej - Perła Sudetów. Kampanię zaplanowano na dwa wakacyjne miesiące: lipiec i sierpień. Do działań reklamowych wykorzystane zostały nośniki outdoor typu megaboard i billboard, Internet, TVP3 oraz dolnośląskie oddziały stacji radiowych takich jak Eska, RMF MAXXX oraz Radio Aplauz. Kampania reklamowa wody mineralnej Perła Sudetów objęła także sponsoring sportowy oraz eventy.
0 1 0 0 0 17.08.2007Bombay Sapphire promuje młodych twórcówWiele organizacji i instytucji na całym świecie zajmuje się wspieraniem młodych, obiecujących artystów. Organizują warsztaty, konkursy, w których uzdolnieni twórcy, oprócz prezentacji swoich prac mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Od wielu lat patronem młodych artystów jest gin Bombay Sapphire.
0 1 0 0 0 17.08.2007ISC – Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery ShoppingW dniach od 19 marca do 4 kwietnia 2007 roku firma International Service Check, specjalizująca się w badaniach typu Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), sporządziła ankietę mierzącą jakość obsługi oferowaną w europejskich sklepach samoobsługowych. Celem było pokazanie, że kluczem do sukcesu nie jest tylko zapewnienie pełnych półek towarów najwyższej jakości i okazyjnych cen, ale również porządek na sklepie oraz fachowa obsługa ze strony sprzedawców.
0 1 0 0 0 17.08.2007Brytyjska Grape Group wspólnie z Ancla ConsultingAgencja Grape Group mająca siedzibę w Londynie oraz Ancla Consulting z Krakowa ogłosiły zawarcie porozumienia o szerokiej współpracy strategicznej. Porozumienie zakłada wspólne realizowanie projektów na terenie Wielkiej Brytanii i Polski.
0 1 0 0 0 17.08.2007Waluty.com w sieci reklamowej IDMnetW dniu 15 lipca 2007 r. do sieci reklamowej IDMnet dołączył drugi z portali finansowych E-financial Sp. z o.o., Waluty.com.
0 1 0 0 0 17.08.2007Mozilla zorganizuje 24-godzinną konferencję internetową"Mozilla 24" ma na celu przyciągnięcie osób zainteresowanych kształtowaniem przyszłości Internetu w wymiarze technicznym, społecznym i kulturowym, czyli programistów internetowych, naukowców, inżynierów oraz użytkowników. Konferencja rozpocznie się 14 września 2007 w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 17.08.2007Ruszył II etap kampanii społecznej „W pełni zaradni”Billboardy i citylighty na ulicach największych polskich miast, ogłoszenia w tygodnikach opinii, ulotki rozdawane w supermarketach oraz direct mail skierowany bezpośrednio do pracodawców - to tylko niektóre z działań w ramach kampanii "W pełni zaradni", które mają zachęcić pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych.
0 1 0 0 0 17.08.2007Bezpieczne drogi z Cityboard MediaCityboard Media po raz drugi została patronem mediowym programu "Orlen. Bezpieczne drogi", organizowanego przez Fundację Krzysztofa Hołowczyca "Kierowca Bezpieczny". Cityboard Media promuje ideę programu od połowy sierpnia na wielkoformatowych nośnikach w całej Polsce.