0 1 0 0 0 8.08.2007Prelite dla Checkpoint SystemsAgencja Prelite rozpoczęła współpracę z Checkpoint Systems – jednym z największych na świecie dostawców systemów i technologii zabezpieczeń. Prowadzone działania dotyczyć będą głównie media relations.
0 1 0 0 0 8.08.2007Universum z Wp.plUniversum Promotion Group, nawiązał współpracę z Wirtualną Polską. Dwie kampanie promujące najnowsze usługi tego popularnego portalu zostały wsparte m.in. na megaboardach należących do UPG.
0 1 0 0 0 8.08.2007Universal McCann zdobywa nowe budżetyStatoilHydro i Sanford Brands zostały nowymi klientami domu mediowego Universal McCann. Nowe kontrakty są wynikiem przetargów.
0 1 0 0 0 8.08.2007Minima dla MetropoliiAgencja full-service Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dla czasopisma Metropolia.
0 1 0 0 0 8.08.2007Katalog Promo Gifts na targach Gift ExpoNa najbliższe targi Gift Expo odbywające się we wrześniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich ukaże się katalog Promo Gifts. Wydawcą katalogu jest Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 8.08.2007Finał konkursu Rexona Men PowerPolymus Integrated Communication we współpracy z Unilever Polska, Antyradiem zorganizował wyjazd polskiej reprezentacji na niepowtarzalny event w hiszpańskiej Pampelunie.
0 1 0 0 0 8.08.2007Kampania promocyjno-reklamowa Semi Line1 sierpnia pod hasłem „Widocznie Lepsi” ruszyła kampania reklamowa firmy Semi Line. Na ponad 400 tablicach (format 4x3 Clear Channel) w głównych punktach komunikacyjnych 16 największych miast Polski, Semi Line promuje nową kolekcję plecaków.
0 1 0 0 0 8.08.2007ZenithOptimedia zwycięzcą przetargu Totalizatora SportowegoDom mediowy ZenithOptimedia zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Totalizatora Sportowego.
0 1 0 0 0 8.08.2007Simpsonowie na autobusach i tramwajachRuszyła miesięczna kampania Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla Imperial Cinepix. Kilkanaście autobusów komunikacji miejskiej zachęca mieszkańców największych miast Polski do oglądnięcia kinowej wersji kultowego serialu animowanego "Simpsonowie".
0 1 0 0 0 8.08.2007Start polskiego BeboBebo, jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych, oficjalnie rozpoczął swoją działalność na polskim rynku uruchomieniem darmowej kafejki internetowej na Przystanku Woodstock – największym darmowym festiwalu muzycznym.