0 1 0 0 0 31.07.2007Product placement w polskich serialach telewizyjnychW czerwcu 2007 firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach tv pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów.
0 1 0 0 0 31.07.2007Klub Pancernika w Wielkiej BrytaniiTrzecia edycja kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach" jest również realizowana w Wielkiej Brytanii. Fabryka Komunikacji Społecznej realizująca kampanię dla Instytutu Transportu Samochodowego zaprosiła do udziału w największe polskie media w Wielkiej Brytanii: Polskie Radio Londyn, tygodnik Cooltura oraz portal www.prl24.net
0 1 0 0 0 31.07.2007Prognozowanie cen w Skapiec.plPorównywarka cen, a zarazem platforma wymiany opinii - Skapiec.pl - przygotowała dla wszystkich tych, którzy nie lubią przepłacać, kolejne udogodnienie. Pozwala ono nie tylko wyszukać najtańszy produkt w danym dniu, ale także sprawdzić, kiedy w przyszłości cena takiego produktu osiągnie oczekiwany przez kupującego pułap.
0 1 0 0 0 31.07.2007Pisanie jest prosteOd sierpnia rusza kolejna edycja magnesów ze zwierzątkami. W każdym opakowaniu serka Danonki będzie można znaleźć magnes - zwierzątko z szablonem literki. Ponadto w sierpniu i wrześniu, do czteropaków dołączone będą książeczki edukacyjne. Przy ich pomocy dzieci będą mogły ćwiczyć pisownię literek, rozwiązywać rebusy i zagadki, czy kolorować obrazki, dzięki którym będą poznawać świat zwierząt oraz proste figury geometryczne.
0 1 0 0 0 31.07.2007E-kartki Opcomu rapują dla MixPlusaMikroserwis mixuj.pl w oryginalny sposób prezentuje nowość w ofercie MixPlusa: muzyczny telefon Sony Ericsson w200i. Oprócz dynamicznej prezentacji 3D telefonu po raz pierwszy w polskim Internecie wykorzystano syntezatora mowy Ivona do… śpiewania.
0 1 0 0 0 31.07.20074 way communication – nowa agencja na rynku4 way communication to zespół, w którym każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, a dzięki wspólnej pracy osiągamy efekt synergii, który jest w stanie sprostać najtrudniejszym wyzwaniom i przewyższyć oczekiwania nawet najbardziej wymagającego Klienta. - mówi Zuzanna Łuszczewska z Agencji 4 way.
0 1 0 0 0 31.07.2007Neolit Media wielkoformatowo dla ToyotyDo końca sierpnia potrwa największa kampania outdoorowa Toyota Motor Poland realizowana przez Neolit Media, brokera i właściciela wielu lokalizacji wielkoformatowych w całej Polsce.
0 1 0 0 0 31.07.2007Limitowana edycja zwycięskiej gry w programie Coca-Cola Video Game ProgramGra Komputerowa, która zwyciężyła w programie Coca-Cola Video Game będzie miała swoją publiczną odsłonę.
0 1 0 0 0 31.07.2007Wakacyjne eventy – potencjał tkwi w regionachPortal medialine.pl oraz Małopolska Organizacja Turystyczna, organizując letni konkurs "Wakacyjne eventy: potencjał tkwi w regionach", przedstawia innowacyjny pomysł na internetową akcję promocyjną polskich regionów górzystych, aby przybliżyć je środowisku reklamowo-marketingowemu, potencjalnym "inwestorom" promocyjnym oraz szerszej publiczności.
0 1 0 0 0 31.07.2007Moje Rachunki na Orlenie i BliskiejOd dzisiaj sieć Moje Rachunki jest obecna na wszystkich stacjach benzynowych Orlen i Bliska, należących do PKN Orlen S. A. W całej Polsce, klienci tych stacji będą mogli zapłacić za rachunki w prawie 1500 punktach.