0 1 0 0 0 29.06.2007Fresh Solutions: 68 firm w partnerskim groniePierwsze półrocze 2007 roku Fresh Solutions kończy sukcesem pozyskania liczącego niemal 70 agencji interaktywnych grona partnerskiego. Do grona tego dołączają nieprzerwanie nowe firmy, powodując tym samym coraz szerszą dystrybucję CMS HYDRAportal.
0 1 0 0 0 29.06.2007Wspólne przedsięwzięcie Agory i ATM GrupyW dniu 28 czerwca 2007 Agora i ATM Grupa SA podpisały umowę przedwstępną o utworzeniu spółki. Kapitał zakładowy spółki wyniesie 4 mln zł, a każda z firm obejmie w nim 50% udziałów.
0 1 0 0 0 29.06.2007Jak Tesco zdobywa AmerykęFresh, but far from easy, "The Economist", 21.06.2007Sieć Tesco zdecydowała się na wejście na rynek amerykański pod nazwą Fresh & Easy Neighbourhood Market. Tracąc nieco udziałów na rodzimym rynku Tesco wciąż doskonale rozwija się na całym świecie, dostosowując swoje supermarkety do lokalnych warunków. Z tego powodu zdecydowano się na jeden z największych eksperymentów w branży retailingowej ostatnich lat. Brytyjski gigant wnosi unikalne know-how, ale przyjdzie mu działać w odmiennym otoczeniu, przy innych preferencjach i zwyczajach zakupowych Amerykanów. Dylematem jest również wybór odpowiedniej strategii wchodzenia na rynek - metoda "krok po kroku" niesie za sobą mniejsze ryzyko, ale umożliwia szybkie kopiowanie nowych rozwiązań przez konkurencję. Z kolei "wielkie wejście" znosi to niebezpieczeństwo, ale zwiększa szansę spektakularnej porażki. Interesujący artykuł w „The Economist” rozważa szanse i zagrożenia ekspansji Tesco na nowym rynku.
0 1 0 0 0 29.06.2007BrandPR pro bonoBrandPR prowadzi działania informacyjne oraz zajmuje się kontaktami medialnymi na rzecz działań Stowarzyszenia Transplantacji Serca, oddział w Zabrzu. Agencja pracuje dla Stowarzyszenia w ramach działalności pro bono.
0 1 0 0 0 29.06.2007Wakacje potrójnych korzyści w „Gazecie Prawnej”Na okres wakacji Biuro Reklamy "Gazety Prawnej" przygotowało dla klientów dwie oferty promocyjne.
0 1 0 0 0 29.06.2007Lotos Cup 2007W dniu 07 lipca 2007 r. odbędzie się, już po raz trzeci, prestiżowy turniej golfowy Lotos Cup.
0 1 0 0 0 28.06.2007Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki LechAgencja marketing services Peppermint opracuje strategię obecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim. W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje program aktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy w wybranych miejscowościach turystycznych.
0 1 0 0 0 28.06.2007Carlsberg z FC Liverpool przez kolejne trzy lataCarlsberg przedłużył umowę o współpracy jako Oficjalny Sponsor Klubu Piłkarskiego Liverpool na kolejne 3 lata, do końca sezonu 2009/2010. Po raz pierwszy Carlsberg podpisał umowę sponsorską z FC Liverpool, jako Główny Sponsor Klubu, już 15 lat temu w roku 1992, co oznacza, że jest to najdłuższa tego typu współpraca w Lidze Angielskiej.
0 1 0 0 0 28.06.2007Profile dla Kompanii PiwowarskiejAgencja profile jest koordynatorem drugiej edycji inicjatywy społecznej "Warto być za", organizowanej przez Kompanię Piwowarską SA.
0 1 0 0 0 28.06.2007Bacardi B-Live 2007 wystartowało w Krakowie23 czerwca w krakowskim klubie Cień odbyła się pierwsza impreza z cyklu Bacardi B-Live 2007. Wydarzenie to zainaugurowało ogólnopolski trend Bacardi B-Live.