Espresso

25 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2007

Przyszłość w komórce

Zbigniew Domaszewicz, Gorączka internetowa w komórkach, Gazeta Wyborcza, 18.06.2007

Jeszcze jesteśmy 2-3 lata za Europą Zachodnią w rozwoju mobilnego Internetu. Mamy jednak te same problemy – rozmaitość przeglądarek, zbytnie skomplikowanie nawigacji w komórce, zbyt wolne jeszcze połączenia. Plusem jest szybka poprawa przepustowości oraz rosnąca ilość usług dostępnych w komórkach. Coraz więcej firm myślacych poważnie o e-commerce sięga już po rozwiązania m-commerce. Boom tuż tuż, choć zawsze komórkowa wersja Internetu będzie uboższa od dostępnego stacjonarnie. Ponadto na razie użytkownicy nie będą chcieli płacić za dostęp do informacji, zgadzają się jedynie na serwowanie im reklam. Dlatego z rozwojem należy poczekać, aż reklamodawcy będą zainteresowani serwowaniem spotów na komórki.

Poprzednie Następne