0 1 0 0 0 22.06.2007Kropla Beskidu w agencji Lowe GGKAgencja Lowe GGK Warszawa wygrała w wyniku przetargu budżet Kropli Beskidu. Lowe GGK Warszawa będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej komunikacji marki.
0 1 0 0 0 22.06.2007Strefa Nowego DesignuWe wtorek na Polach Mokotowskich, odbyła się uroczysta inauguracja projektu K.AMYKI. Te nietypowe ławki powstały dzięki inicjatywie Fundacji Bęc Zmiana, zaś ich sponsorami są AMS, Miasto Stołeczne Warszawa oraz Nestea.
0 1 0 0 0 22.06.2007Centrum Medyczne LIM w sieciCentrum Medyczne LIM wdrożyło nową platforma internetową, której integralną częścią jest zupełnie zmieniony i wzbogacony o dodatkowe funkcje system rezerwacji online. Ponadto pacjenci mają dostęp do obszernych informacji z zakresu zdrowia zawartych w Vademecum Pacjenta a swoimi opiniami wkrótce będą mogli podzielić się na forum.
0 1 0 0 0 22.06.2007O archetypach i chemii na kozetce20 czerwca w Centrum Prasowym Foksal odbyła się konferencja "Reklama na kozetce", zorganizowana przez agencję reklamową DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 22.06.2007Nowa kampania VA dla DnB NORD i BISE."Łączymy siły, aby dać Ci więcej". Pod takim hasłem ruszyła wspólna kampania reklamowa Banku DnB NORD Polska i BISE przygotowana przez agencję VA Strategic Communications.
0 1 0 0 0 22.06.2007Gold Standard zbada satysfakcję klientówWiedza o preferencjach klientów będzie bardziej dostępna dla polskich przedsiębiorców. W lipcu i sierpniu program Gold Standard zbada stosunek klientów do prezentowanych im przez firmy produktów i usług.
0 1 0 0 0 22.06.2007Business Consulting Media Miejskie dla Miasta KrakowaOd 1 czerwca w Krakowie mają miejsce uroczyste obchody 750-lecia lokacji miasta na prawie magdeburskim. W związku z jubileuszem ruszyła kampania promocyjna zachęcającą do uczestniczenia w obchodach, której hasłem jest "Kraków świętuje. Ciężko wrócić do siebie".
0 1 0 0 0 22.06.2007Znane osoby gospodarzami Linii Smakowych Zielonej BudkiW piątek 22.06 w urodzinową podróż po Warszawie z Zieloną Budką wyruszą osoby znane ze świata rozrywki i kultury. W tramwajach Linii Smakowych pełnić będą honorową funkcję gospodarzy, witając i zabawiając pasażerów.
0 1 0 0 0 22.06.2007Pan Pikto dla BlubbisiówPan Pikto – katowicka agencja PR – rozpoczęła działania, mające na celu wprowadzenie na polski rynek nowej zabawki o nazwie Blubbisie. W polskich sklepach będzie dostępna już we wrześniu.
0 1 0 0 0 22.06.2007Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera Profile i DDB WarszawaProfile i DDB Warszawa zostały zwycięzcami konkursu na "Opracowanie Koncepcji Programowej Udziału Polski w Światowej Wystawie EXPO 2010 w Szanghaju".