0 1 0 0 0 21.06.2007Sobieski pierwszy w światowym rankinguWedług amerykańskiego pisma Drinks International, wódka Sobieski zajmuje czołowe miejsce w elitarnym gronie milionerów – najlepiej sprzedających się alkoholi wysokoprocentowych na świecie.
0 1 0 0 0 21.06.2007Gazeta.pl przez Gadu-GaduUżytkownicy Gadu-Gadu od dziś mogą otrzymywać najnowsze, wybrane przez siebie wiadomości z portalu Gazeta.pl wprost na swój komunikator GG. Dzięki wspólnemu projektowi Gazeta.pl i Gadu-Gadu, komunikator pełnić będzie również funkcję nowoczesnego dystrybutora informacji. O ich tematyce decyduje sam internauta.
0 1 0 0 0 21.06.2007Salt & Pepper projektuje Bisenes PortAgencja reklamowa Salt & Pepper stworzyła dla swojego Klienta – Banku BISE należącego do Grupy DnB Nord, nową identyfikację wizualną oraz nazwę i hasło programu dla małych i średnich przedsiębiorstw: "Bisenes Port – stąd wypływają korzyści dla firm".
0 1 0 0 0 21.06.2007Wakacje z mapą SemestruNa początku lipca ponad 240 000 młodych osób otrzyma specjalną wakacyjną mapę razem z Magazynem Studentów Semestr.
0 1 0 0 0 21.06.2007Venti dla GattyModa sportowa, baza klubów fitness, kalkulator BMI, porady specjalistów, zestawy ćwiczeń, a nawet ‘kalendarz intymny’ – wszystko, co potrzebne paniom prowadzącym zdrowy i aktywny tryb życia, znaleźć można na nowej stronie przygotowanej przez Agencję Venti dla firmy Gatta.
0 1 0 0 0 20.06.2007Hoop wprowadza nową markę dziecięcą SuperheroICON. Advertising Unlimited realizuje ogólnopolską kampanię ATL dla nowego brandu Hoop S.A. – dziecięcej marki Superhero. Kampania przebiegnie przy wykorzystaniu spotu telewizyjnego wykreowanego i wyprodukowanego przez ICON pod hasłem "Superhero – Poczuj siłę super bohatera!", w którym znajdą się również fragmenty filmu "Spiderman 3".
0 1 0 0 0 20.06.2007Jet Line włącza światła mijaniaFirma reklamy wielkoformatowej Jet Line przyłączyła się do ogólnopolskiej kampanii społecznej "Włącz światła, włącz myślenie" poprzez użyczenie akcji nośników Motorway – tablic o wymiarach 12x4 m.
0 1 0 0 0 20.06.2007Grant’s nowym klientem Opus BAgencja Reklamowa Opus B wygrała przetarg na przygotowanie animacji dla marki Grant’s - oryginalnej szkockiej whisky, dystrybuowanej w Polsce przez spółkę Bols.
0 1 0 0 0 20.06.2007MRM Worldwide dla Cereal Partners PolandAgencja MRM Worldwide wykonała serwis www i grę zręcznościową, w której użytkownicy pomagają Spider-Manowi odnaleźć dokumentacje tajnej broni. Gra ma zachęcić dzieci do odwiedzenia strony i pobudzić ich wyobraźnię.
0 1 0 0 0 20.06.2007TeleCafe wkracza do portfeliMarketing jest ten wielki...i ten mały – dosłownie, bo w formie wizytówki. Dla jednych to tylko tradycyjny sposób przekazywania swoich danych do kontaktu, ale okazuje się że nie tylko. Teraz to także nowoczesna forma spersonalizowanej reklamy.