0 1 0 0 0 14.06.2007Zakończenie konkursu “Zostań Heuretykiem”"Wielki nabór Heuretyków" został zakończony. Konkurs "Zostań Heuretykiem" zorganizowany w kwietniu przez Agencję Heureka pozwolił poszerzyć zespół o 7 osób. Zatrudniono 2 operatorów e-PRu, PR&Event Managera, Kierownika Działu Kreacji, Copywritera, nowego Account Executive oraz Asystenta IT.
0 1 0 0 0 14.06.2007b&j dla PrimaveryPod hasłem „Źródło uczuć” odbywa się ogólnopolska kampania wody źródlanej Primavera, której obsługą zajmuje się wrocławska agencja reklamy b&j.
0 1 0 0 0 14.06.2007Koniec flogów?T. Grynkiewicz, M. Bojanowski, Reklamowe faule na blogach, "Gazeta Wyborcza", 10.06.2007Rosnące znaczenie blogosfery zrodziło zjawisko fałszywych blogów (flogów) oraz ukrytego sponsorowania przez firmy przychylnych wpisów o swoich produktach. Podobne praktyki są coraz bardziej nieskuteczne, nieetyczne i, jak mówi artykuł, już niedługo mogą stać się nielegalne. O problemie pisał również "Marketing przy Kawie".
0 1 0 0 0 14.06.2007Bacardi B-Live zaprasza na cykl prestiżowych imprez klubowychBacardi B-Live 2007 odwiedzi najlepsze kluby w Polsce. Nie zabraknie dobrej muzyki, wspaniałej zabawy i niepowtarzalnej atmosfery podsycanej występami Dj'ów.
0 1 0 0 0 14.06.2007Puchary Menedżera 2007 przyznaneMenedżerowie sportowcy nagrodzeni. Manager Magazin po raz trzeci wyróżnił przedstawicieli wyższej kadry kierowniczej za propagowanie sportu.
0 1 0 0 0 14.06.2007Agencja Q&AConsulting zajmie się działaniami PR dla marki Redd’sAgencja Q&AConsulting wygrała przetarg na obsługę PR marki Redd’s należącej do portfela Kompanii Piwowarskiej. Zadaniem dla agencji jest przekazanie konsumentom odświeżonej idei marki oraz wsparcie promocji konsumenckiej „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s”. W ramach współpracy Q&AConsulting poprowadzi działania PR związane z wykorzystaniem trzech sławnych kobiet: Ani Dąbrowskiej, Marii Peszek oraz Agaty Nowickiej (Endo).
0 1 0 0 0 14.06.2007Danonki w RosjiW czerwcu i lipcu na rynku rosyjskim odbędzie się nowa promocja Rastiszek – odpowiednika polskich Danonków. Jej pomysłodawcą jest po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp.
0 1 0 0 2 14.06.2007B2B w Web 2.0Jak szybko i skutecznie wypromować się w Internecie? Jak dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do potencjalnych klientów? Wiele firm ciągle zadaje te pytania. Koszty skutecznej kampanii reklamowej nadal są dość wysokie, nawet w przypadku reklamy internetowej. Sposobem na ominięcie finansowego problemu promocji i dotarcia do milionów potencjalnych klientów jest crossmarketing, a konkretniej crosspromocja i kooperacja.
0 1 0 0 0 14.06.2007Staż w AVAYOAgencja Reklamowa AVAYO ogłasza konkurs na grafika kreatywnego. Do konkursu zaproszeni są studenci i absolwenci wyższych uczelni. Nagrodą jest dwumiesięczny staż w AVAYO, dający możliwość zdobycia nowego doświadczenia i poznania zasad pracy agencji reklamowej.
0 1 0 0 0 14.06.2007Bakoma wybrała OS3 multimediaAgencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła strategiczną, długofalową współpracę z Bakoma SA, największym polskim producentem jogurtów i innych przetworów mlecznych. Współpraca będzie obejmować stworzenie serwisu korporacyjnego, a następnie stron produktowych dla najważniejszych marek w portfolio spółki.