0 1 0 0 0 19.06.2007Konferencja Medical Marketing Services – Jak reklamować leki zgodnie z prawemMMS Medical Marketing Services organizuje konferencję "Reklama produktów leczniczych w świetle zmian prawa farmaceutycznego. Stan prawny i perspektywy", która odbędzie się 27 czerwca 2007 r. w Warszawie w Hotelu InterContinental.
0 1 0 0 0 19.06.2007Strategie IP dla obsługi klientaZnaczące przekształcenia technologii obsługi klienta przyspieszają wdrażanie telefonii IP w contact center. Zmiana polega na wykorzystaniu oprogramowania przedsiębiorstwa, zamiast tradycyjnego PBX oraz ACD, do przekazywania połączeń i kontroli nad interakcjami z klientami.
0 1 0 0 0 19.06.2007YouTube mówi Twoim językiemYouTube uruchamia lokalne serwisy w Brazylii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
0 1 0 0 0 19.06.2007Synerway partnerem Wirtualnej PolskiSpółka Synerway, specjalizująca się m.in. w budowie internetowych platform sprzedażowych i rezerwacyjnych, podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Wirtualną Polską S.A.
0 1 0 0 0 19.06.2007VA Strategic Communications wspiera nowe produkty DnB NORDAgencja VA Strategic Communications jest autorem kampanii promującej faktoring dla Banku DnB NORD Polska.
0 1 0 0 0 19.06.2007Nowa kampania Łowicz na nośnikach IMIGe PolandAgros Nova prowadzi na terenie hipermarketów kolejną ogólnopolską kampanię reklamową marki Łowicz, której realizację powierzyła IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 19.06.2007Synovate wprowadza nowe narzędzia prognostyczneGlobalna agencja badań rynku Synovate wprowadza nowoczesny zestaw modeli i symulatorów służących do ilościowego określenia rynkowego potencjału produktu lub usługi – Market Value Potential (MVP).
0 1 0 0 0 19.06.2007Smirnoff Black Experience22 czerwca w teatrze Montownia startuje Smirnoff Black Experience - nowy cykl wydarzeń z pogranicza sztuki i muzyki, polska edycja globalnych imprez pod patronatem marki Smirnoff Black.
0 1 0 0 0 18.06.2007MPG zwycięzcą w badaniu satysfakcji Klientów SAR14 czerwca b.r., na konferencji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz magazyn Press, zostały zaprezentowane wyniki drugiej edycji badania satysfakcji klientów "Smile Check".
0 1 0 0 0 18.06.2007Cube Group w szeregach stowarzyszenia IAB13 czerwca agencja Cube Group specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych stała się członkiem elitarnego stowarzyszenia IAB (Interactive Advertising Bureau) zrzeszającego portale i wortale internetowe, sieci reklamowe oraz agencje interaktywne na polskim rynku.