0 1 0 0 0 6.06.2007Pomóż sztuce trafić do CiociGaleria Zoya w dniach 14-15 czerwca wspólnie z firmą Borus organizuje akcję wysyłkową kartek pocztowych pod hasłem "Pomóż sztuce trafić do Cioci".
0 1 0 0 0 6.06.20073M zadba o bezpieczeństwo polskich dziennikarzy3M Poland, która od lat angażuje się w inicjatywy mające na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, swoją uwagę poświęca tym razem dziennikarzom, a szczególnie tym przedstawicielom mediów, którzy pracują "w terenie". Akcja "Redaktorze, bądź bezpieczny w drodze!" ma na celu wyposażenie dziennikarzy w specjalne kamizelki z elementami odblaskowymi oraz przyczynienie się do wzrostu świadomości wśród tej grupy, jak zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze oraz innych uczestników ruchu.
1 1 0 0 0 6.06.2007Lody Kolorki – nowa kampania przygotowana przez McCann Erickson21 maja ruszyła nowa kampania przygotowana przez McCann Erickson dla Algidy i jej lodów dla dzieci.
0 1 0 0 0 6.06.2007Intermoda nowym klientem Agencji face2faceOd kwietnia 2007 roku Agencja face2face public relations prowadzi działania wizerunkowe dla marki Intermoda. To już kolejny Klient Agencji z branży fashion.Współpraca obejmuje działania o charakterze public relations dotyczące wizerunku firmy i jej produktów.
0 1 0 0 0 6.06.2007Poker z Double BrandAgencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem koneserzy WZG zostaną zaskoczeni specjalną edycją kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.
0 1 0 0 0 6.06.2007Starcom wśród najlepszych pracodawców Europy Środkowo-WschodniejDom mediowy Starcom znalazł się w gronie czterech firm z Polski, które zdobyły tytuł Najlepszego Pracodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej, według badania międzynarodowej firmy Hewitt Associates.
0 1 0 0 0 6.06.2007Czy klienci ci ufają?B. Nelson, Do Your Customers Trust You?, "Forbes", 25.05.2007"Zaufanie to podstawa. A jeśli uważasz, że klienci wierzą ci bardziej niż ma to miejsce w rzeczywistości, nie podejmiesz niezbędnych kroków, by tę więź wzmocnić. Zrób zatem wszystko, by dowiedzieć się, na czym stoisz."
0 1 0 0 0 6.06.2007O pieniądzach z wdzięcznościąS. Rees, Eight Ways to Raise Money and Keep Donors Happy, "FundRaising Success", 29.05.2007Autorka krótkiego artykułu zwraca uwagę na podstawowe zasady efektywnego zabiegania o fundusze i podkreśla znaczenie pozostawienia po sobie korzystnego wrażenia (jako wiarygodnego i wdzięcznego partnera).
0 1 0 0 0 6.06.2007Zarządanie karierą w świecie Web 2.0W. Arruda, Managing Your Marketing Career in a Web 2.0 World, "MarketingProfs", 29.05.2007Rozwój i dostępność technik określanych mianem Web 2.0 spowodowały, że ludzie nie tylko używają ich jako narzędzi do osiągnięcia odpowiednich celów, ale także zaczynają myśleć przez pryzmat takiej rzeczywistości. Nie trzeba było długo czekać, by znane i sprawdzone metody "zarządzania sobą" uznano za staromodne. Dzisiaj zalążkiem sukcesu staje się zaistnienie w rzeczywistości wirtualnej (i to bez przerwy update'owanej!).
0 1 0 0 0 6.06.2007Grupa Fresh nagrodzona Wielkopolskim Filarem Biznesu1 czerwca agencja reklamowa Fresh została laureatem konkursu "Wielkopolski Filar i Tytan Biznesu 2006". Agencja została nagodzona w kategorii "Partnerska solidność w interesach".