0 1 0 0 0 9.05.2007Wspólna kampania Wólczanki i YamahyW maju firma odzieżowa Vistula & Wólczanka promuje wiosenną kolekcję odzieży. Motywem przewodnim wykorzystywanym w ogólnopolskiej kampanii jest motocykl.
1 1 0 0 0 8.05.2007Redd’s poleca się miłośniczkom kolorów i owocowych smaków (wideo)„Redd’s. W twoich kolorach” – tak brzmi hasło kampanii reklamowej piwa Redd’s.
0 1 0 0 0 8.05.2007W prasie, na tramwajach i przed budynkami – nowa kampania CentralwingsOd początku maja Centralwings – polskie tanie linie lotnicze rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową. Obejmuje ona dzienniki, magazyny, pojazdy komunikacji miejskiej oraz niestandardowe ekspozycje modelu samolotu w wybranych miastach.
0 1 0 0 0 8.05.2007Kwiecień miesiącem wojny operatorów telefonii komórkowejKwiecień okazał się niezwykle aktywnym miesiącem dla reklamy internetowej. Silne ożywienie, które rozpoczęło się w marcu, utrzymywało się przez cały, kolejny miesiąc.
0 1 0 0 0 8.05.2007Grupa Fresh laureatem Mocni Wizerunkiem 2007Agencja reklamowa Fresh została laureatem ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2007. Przyznanie nagród odbyło się 26 kwietnia w czasie VI Kongresu PR w Rzeszowie.
0 1 0 0 0 8.05.2007Łomża Wyborowe z AdrenalinąW ramach wygranego przetargu Ad’renaline zajęła się kreacją reklam na nośnikach wielkoformatowych i billboardach dla marki piwa Łomża Wyborowe należącej do Browaru Łomża.
1 1 0 0 0 8.05.2007Era wzbogaca życieW rozpoczynający się długi weekend majowy Polska Telefonia Cyfrowa - operator sieci Era rozpoczęła kampanię promującą nowe usługi.
0 1 0 0 0 8.05.2007V&P rozpoczyna współpracę z TchiboAgencja V&P poprowadzi degustacje kawy i animacje produktów nieżywnościowych z oferty Tchibo.
0 1 0 0 0 8.05.2007Rudi Schuberth po raz kolejny dla AppetityKwietniowe wejście na rynek Przyprawy do kurczaka z grilla Appetity swoim wizerunkiem wspiera popularny wokalista i bohater programów rozrywkowych – Rudi Schuberth.
0 1 0 0 0 8.05.2007II edycja „Bram Kraju”Do drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, zorganizowanego przez AMS, przystąpiły największe polskie miasta, jak Gdańsk czy Kraków, oraz małe miejscowości. Te pierwsze zgłaszały na ogół gotowe realizacje Systemów Informacji Miejskiej, te drugie zaś ich koncepcje graficzne. Ciekawostką jest to, że do konkursu wpłynęły aż trzy prace z projektem SIM Kazimierza Dolnego.