0 1 0 0 0 26.04.2007Startuje Studio Kulinarne KamisKamis otworzył Studio Kulinarne, w którym odbywać się będą profesjonalne szkolenia dla Szefów Kuchni i Doradców Kulinarnych. Tematem prowadzonych warsztatów będzie doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania nowych smaków, rozwiązań kulinarnych i możliwości jakie oferują przyprawy i produkty Kamis.
0 1 0 0 0 26.04.2007The Next Step – AIESEC dla studentówW weekend 12-13 maja 2007 roku w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym ZETOM – Jachranka nad Zalewem Zegrzyńskim odbędzie się organizowana przez AIESEC konferencja marketingowa dla studentów.
0 1 0 0 0 26.04.2007Nowy wariant piwa KasztelanMarka Kasztelan z portfolio Carlsberg Polska poszerza swoją ofertę. Począwszy od 25 kwietnia br. na rynek wprowadzony został nowy wariant piwa Kasztelan - Kasztelan Niepasteryzowane.
0 1 0 0 0 26.04.2007Storck na Dzień MatkiZ okazji zbliżającego się Dnia Matki firma Storck przygotowała specjalną ofertę czekoladek merci Petits.
0 1 0 0 0 26.04.2007O kim pisano najczęściej w polskim Internecie?NetSprint.pl przygotował specjalny Raport za miesiąc marzec na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. Raport składa się z 10 kategorii a został przygotowany przy wykorzystaniu aplikacji NewsPoint pozwalającej na monitorowanie Internetu.
0 1 0 0 0 26.04.2007Wiosenne Emocje z Roca i S4Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa „Emocje”, którą Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla firmy Roca Polska. Kampania potrwa od kwietnia do końca maja, obejmując działania w telewizji, prasie oraz miejscu sprzedaży.
0 1 0 0 0 26.04.2007IQ Marketing dla TimoteiAgencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację całorocznych aktywności promocyjnych dla marki Timotei w sieci Tesco.
0 1 0 0 0 26.04.2007III Forum Dyskusyjne „Nośniki IV RP”Dalszy rozwój outdooru, uregulowanie nośników reklamowych w miastach i umiarkowane inwestowanie w nowoczesne reklamy cyfrowe – tego można się spodziewać w branży outdoorowej w najbliższych latach. O trendach na rynku i popularności różnych nośników rozmawiali eksperci podczas III Forum Dyskusyjnego "Nośniki IV RP". Spotkanie zorganizował Ströer Out-of-Home Media 25 kwietnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.04.2007Prosto PR dla Zespołu Żłobków m.st. WarszawyZespół Żłobków m.st. Warszawy, instytucja państwowa zarządzająca 37 publicznymi żłobkami w stolicy, rozpoczął współpracę z Prosto Public Relations. Głównym zadaniem agencji jest poinformowanie mediów o nowopowstałej placówce.
0 1 0 0 0 26.04.2007„Biegaj jak nigdy dotąd” z Nike+W piątek 27 kwietnia br. rozpoczyna się nowa kampania firmy Nike promująca system Nike+.