0 1 0 0 0 25.04.2007Bezpieczna jazda z McDonald’sW trakcie trwania Pierwszego Światowego Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ONZ, McDonald's Polska zainaugurował ogólnopolski program edukacyjny dla uczniów publicznych szkół podstawowych
0 1 0 0 1 25.04.2007HealthWay obsluguje Świat ZdrowiaOkoło 15% aptek zostanie objętych do końca 2007 roku programem marketingowym "Świat Zdrowia". Działania związane z rozwojem programu powierzono agencji marketingu medycznego HealthWay.
0 1 0 0 0 25.04.2007IMIGe Poland dla SsangYongNa początku kwietnia w wybranych lokalizacjach sieci Real wystartowała kolejna lokalna kampania dla warszawskiego dealera samochodowego – AZ Auto.
0 1 0 0 0 25.04.2007Network PR dla Turnieju „Z podwórka na stadion”Agencja Network PR odpowiada za kompleksowe działania public relations związane z VII Turniejem Piłki Nożnej "Z podwórka na stadion" o Puchar Tymbarku.
0 1 0 0 0 25.04.2007Skechers promuje ATB w PolsceOd soboty 28 kwietnia, w czterech miastach Polski, Skechers rozdaje płyty swoim klientom, dołączając je do wybranych produktów.
0 1 0 0 0 25.04.2007Gwiazdy w McDonald’s26 kwietnia we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce rusza nowa promocja.
0 1 0 0 0 25.04.2007Eye tracking w ofercie Perfect OneFirma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, rozpoczęła współpracę z firmą Eyetracking oraz z Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej.
0 1 0 0 1 25.04.2007Wstrząsające zbrodnie w Discovery ChannelDiscovery Channel w niekonwencjonalny sposób zachęca widzów do oglądania najnowszej serii "Zbrodnie, które wstrząsnęły światem". Seria opowiada historię sześciu zakończonych sukcesem spraw najsłynniejszych seryjnych morderców, działających na terenie USA, Australii i Europy.
0 1 0 0 0 25.04.2007mBank Łódź Maraton po raz czwartyJuż po raz czwarty 13 maja ulicami Łodzi pobiegną uczestnicy mBank Łódź Maratonu.
0 1 0 0 0 25.04.2007TequilaPolska dla marki TyskieAgencja TequilaPolska wygrała przetarg na przygotowanie serwisu internetowego dla marki Tyskie (Kompania Piwowarska). Celem projektu jest zbudowanie internetowej platformy komunikacji z konsumentami, która aktywnie będzie kreowała wizerunek marki w grupie docelowej.