0 1 0 0 1 23.04.2007On Time PR korygujeAgencja On Time PR poszerza wachlarz usług public relations o profesjonalną korektę tekstów.
0 1 0 0 0 23.04.2007Nowa tożsamość KlimastarPo Prostu PR i PRimoloko stworzyły nową tożsamość dla firmy Klimastar. Kreowanie wizerunku marki rozpoczęto od całkowitej zmiany logo.
0 1 0 0 0 23.04.2007Innowacyjne Stanusch Technologies17 kwietnia rozpoczęła działalność Stanusch Technologies – firma koncentrująca się na oprogramowaniu wykorzystującym techniki sztucznej inteligencji.
0 1 0 0 0 23.04.2007Ciszewski PR wspiera SamsungaCiszewski Public Relations podpisał z Samsung Electronics Poland umowę,na mocy której będzie prowadził działania PR na rzecz sponsorowanych przez koncern imprez lekkoatletycznych z cyklu Samsung Athletic Cup 2007.
0 1 0 0 0 23.04.2007Libet SA umacnia pozycję w segmencie premiumLibet SA, czołowy producent kostki brukowej, rozszerzył swoją ofertę o kolejny brand handlowy: Libet Impressio.
0 1 0 0 0 21.04.2007Nowy napój energetyczny – Cocaine StimulationW marcu 2007 odbyła się premiera nowego napoju energetycznego o nazwie Cocaine Stimulation. Producentem napoju jest Premium House - importer i dystrybutor produktów marek klasy premium z branży FMCG.
0 1 0 0 0 20.04.2007Konkurs dla praktyków PR„Marketing w Praktyce” zaprasza do udziału w konkursie - „Kryzys w firmie kończy się? I co dalej?”.
0 1 0 0 0 20.04.2007Zmiksuj się z biznesemMarka Johnnie Walker rozpoczęła kolejny etap projektu z zakresu odpowiedzialnego biznesu. Nowatorski program Johnnie Walker Biznes Mixer skierowany jest do młodych przedsiębiorców i ludzi, którzy marzą o założeniu własnej firmy.
0 1 0 0 0 20.04.2007Nagrody 6. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS przyznane20 kwietnia podczas Zjazdu Izby w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Boss w Miedzeszynie, odbyło się ogłoszenie wyników konkursu IGKM oraz uroczyste wręczenie nagrody. Jego laureatem został Szymon Prandzioch.
0 1 0 0 0 20.04.2007Polymus Integrated Communication dla M1W 2007 roku Polymus odpowiedzialny jest za całoroczną, kompleksową obsługę Kampanii Wizerunkowej Centrów Handlowych M1. Do obowiązków Polymus należy opracowanie od podstaw kreacji materiałów z zakresu reklamy ATL i BTL wspierających Kampanię.