0 1 0 0 0 19.04.2007Supremum Group i Koniec płacenia16 kwietnia pod hasłem "Koniec płacenia za mieszkania w budowie" ruszyła druga część kampanii przygotowanej przez krakowską agencję reklamową Supremum Group dla Grupy Kapitałowej Salwator.
0 1 0 0 0 19.04.2007Rekrutacja niebanalnaAgencja Heureka postanowiła w ciekawy sposób zawalczyć o swoich nowych pracowników.
0 1 0 0 0 19.04.2007III Konferencja „Marketing w sporcie”Naukowe Koło Marketingu przy Katedrze Analizy Rynku i Marketingu UWM zaprasza na trzecią edycje konferencji naukowej.
0 1 0 0 0 19.04.2007Zero tolerancji dla jazdy po alkoholuRozpoczynająca się w Krakowie akcja edukacyjna „Prowadzący - niepijący”, której organizatorem jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma na celu wpojenie młodym kierowcom bawiącym się w lokalach zasady: piłeś – pohamuj się – nie jedź.
0 1 0 0 0 19.04.2007Media relations na wsiPo kilku miesiącach wspólnych działań, Agencja inplusPR oraz Grupa Concordia podpisały umowę o stałej współpracy w zakresie media relations. Celem kooperacji będzie nagłośnienie pozycji firmy jako lidera ubezpieczeń rolnych, partnera banków spółdzielczych oraz specjalisty w zakresie ochrony prawnej.
0 1 0 0 0 19.04.2007Wiosenna promocja płatności bezgotówkowych16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM. Konkurs jest istotną częścią rozpoczętych na początku kwietnia br. działań promujących płacenie kartą zamiast gotówką.
0 1 0 0 0 19.04.2007Wartość marki dla firmy na konferencji PremiumBrand 2007Tomasz Wiśniewski z Firmy Doradczej KPMG podczas konferencji PremiumBrand 2007 wygłosi wykład na temat: „Reputacja marki jako wartość dla przedsiębiorstwa. Wartość i wycena marek”.
0 1 0 0 0 19.04.2007Finał Mistrzostw Polski w zakupach w Galerii MokotówW sobotę, 21 kwietnia 2007 roku, w Galerii Mokotów rozpocznie się drugi etap konkursu „Mistrzostwa Polski w zakupach”, organizowanego przez miesięcznik Avanti.
0 1 0 0 0 19.04.2007Małżeństwo na godziny (pracy)T. Weiss, The 9-To-5 Marriage, "Forbes", 17.04.2007Nierzadko zbytnia firmowa zażylość z osobą płci przeciwnej negatywnie odbija się na życiu rodzinnym pracownika. Zdarza się jednak, że "biurowe związki" - nawet wykraczające odrobinę poza ramy standardowego teamu, choć bez erotycznych podtekstów - pozwalają nie tylko na zwiększenie efektywności pracy, ale i na lepsze samopoczucie zaangażowanych osób.
0 1 0 0 0 19.04.2007Arstek 5 – nowy developer, nowa identyfikacjaAgencja reklamowa Niceday rozpoczęła współpracę z nowym na rynku nieruchomości deweloperem - firmą Arstek 5.