0 1 0 0 0 19.04.2007Kreuj rzeczywistość, czyli nowy konkurs SpriteW piątek, 13 kwietnia, ruszył konkurs Sprite, w ramach którego każdy może stać się współautorem interaktywnego komiksu.
0 1 0 0 0 18.04.2007Nowości od AlgidyW nowym sezonie portfolio marki powiększyło się o nowy produkt - lekkie, mocno owocowe lody MaxFruit.
0 1 0 0 0 18.04.2007STGR Stargraphics – nowa agencja obsługująca SamsungDział telefonów komórkowych Samsung po krótkim przetargu wybrał nową agencję, z którą będzie współpracował – STGR Stargraphics.
0 1 0 0 0 18.04.2007Perły od NestléJuż wkrótce rozpocznie się nowa akcja promocyjna lodów La Cremeria.
0 1 0 0 0 18.04.2007Tymbark sponsorem dziecięcego turnieju piłkarskiegoTymbark (Maspex) został głównym sponsorem Turnieju Piłki Nożnej „Z podwórka na stadion” o Puchar Tymbarku organizowanego już po raz siódmy przez Polski Związek Piłki Nożnej.
0 1 0 0 0 18.04.2007Zapach wSPAniale relaksującyConSensus Technology – wiodąca firma sektora marketingu zapachowego w Polsce, wykorzystując swoje doświadczenia z rynku niemieckiego, poszerza portfolio swoich klientów o jeden z najbardziej nowoczesnych hoteli SPA na Mazurach – hotel AZZUN
0 1 0 0 0 18.04.2007Erotyczny e-komiksRuszył pierwszy w polskiej sieci konkurs na e-komiks erotyczny. Organizator konkursu – firma Unimil docenia siłę komiksu już dobre kilka lat - do każdej paczki prezerwatyw New Caress dołączana jest miłosna historia obrazkowa. Komiksy są krótkie, zabawne i tworzą serię. Również najnowsza strona produktowa prezerwatyw New Caress została oparta na tematyce komiksowej.
0 1 0 0 0 18.04.2007„Puls Biznesu” współpracuje z PKP Intercity"Puls Biznesu" i PKP Intercity rozpoczęły wzajemną współpracę, w ramach której"Pulsu Biznesu" jest dostępny dla pasażerów PKP Intercity.
0 1 0 0 0 18.04.2007Nowa kampania Citibank HandlowyW poniedziałek rozpoczęła się nowa kampania promocyjna dla kont oszczędnościowych w ofercie Citibank Handlowy.
0 1 0 0 0 18.04.2007Kimberly-Clark inwestuje w reklamę w mediach alternatywnychKimberly-Clark planuje zwiększenie budżetu marketingowego w skali globalnej o 200 mln dolarów do 2009 roku. Nowa strategia marketingowa zakłada min. silne wykorzystywanie mediów alternatywnych.