0 1 0 0 0 10.04.2007Kredyty.net rozpoczął współpracę z mBankiemNa początku kwietnia br. mBank, lider innowacji na rynku usług finansowych w Polsce, zawarł umowę o współpracy z portalem Kredyty.net, należącym do grupy NETMEDIA S.A. Na stronie www.kredyty.net internauci mogą skorzystać z oferty bankowej nowego partnera, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i mikroprzedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 10.04.2007Smak Warszawy wspiera Warszawskie Hospicjum dla Dzieci10% zysku ze sprzedaży kuponów podczas festiwalu kulinarnego Taste of Warsaw zostanie przekazane na Warszawskie Hospicjum dla Dzieci.
0 1 0 0 1 10.04.2007Pilotażowa kampania na zawieszkach„Re(ko)nesans malarstwa na Górnym Śląsku” - pod takim hasłem rozpoczyna kampanię Górnośląskie Centrum Kultury (GCK). Wystawa ma miejsce w trzech galeriach GCK i w Rondzie Sztuki. Prezentuje prace ponad trzydziestu artystów.
0 1 0 0 0 9.04.2007Wiosenna Inwazja Reklamowa w RMF FMWe wtorek 10 kwietnia startuje wiosenna kampania reklamowa RMF FM Najlepsza Muzyka. Muzyczną kampanię wizerunkową stworzyła agencja ART FM przy współpracy z agencją CHI Advertising z Londynu.
0 1 0 0 0 9.04.2007Euro RSCG Sensors dla marki Harley-DavidsonAgencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła stałą współpracę z Harley-Davidson Europe. Agencja odpowiedzialna będzie za wspieranie wizerunku marki w Polsce, prowadząc m.in. bieżące działania media relations.
0 1 0 0 0 9.04.2007Pierwsza Euro-Reklama Outdoor Expo potwierdza dobrą koniunkturę w branżyJuż po pierwszej edycji największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się sukcesem.
0 1 0 0 0 6.04.2007Harley-Davidson – Consumer Superbrand 2007 W PolsceLegendarna, kultowa na całym świecie marka Harley-Davidson została uznana w polskiej edycji konkursu Superbrands za Consumer Superbrand 2007. Według The Superbrands Ltd., organizatora konkursu, „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”
0 1 0 0 0 6.04.2007Marketing od kuchniW dniach 19-20 kwietnia na Akademii Ekonomicznej odbędzie się konferencja "Marketing od kuchni", organizowana przez Studenckie Koło Naukowe "Marketing". W jednym miejscu zgromadzą się teoretycy i praktycy marketingu z branży spożywczej, a także przedstawiciele agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 6.04.2007Zmiany w cenniku Radia PiN 102FMOd 1 maja 2007 roku ulega zmianie cennik emisji spotów radiowych na antenie Radia PIN 102FM. Zmiana cen dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane począwszy od 2 maja 2007 roku. Zlecenia wystawione i podpisane przez klientów do 30 kwietnia 2007 roku włącznie będą skalkulowane w oparciu o obowiązujący w tej chwili cennik.
0 1 0 0 0 6.04.2007Nowe opakowania zaprojektowane przez PND FuturaAgencja PND Futura zaprojektowała nowe opakowania dla czekolad Alpen Gold z linii "Letnia Pokusa" i promocyjnych płatków śniadaniowych Nestle.