0 1 0 0 0 2.04.2007Wydawnictwo Promedia odświeża wizerunekOdświeżono layouty siedmiu czasopism branżowych.
0 1 0 0 0 2.04.2007Wiosenne VH1Stacja VH1 Polska wprowadza wiosenną, pełną nowości ofertę programową . Na antenie pojawią się premierowe programy muzyczne i rozrywkowe. VH1 promować będą ambasadorki stacji, Joanna Horodyńska i Odeta Moro.
0 1 0 0 0 2.04.2007Nowa agencja marketingu szeptanegoHarder&Harder jest nową agencją marketingu szeptanego. Kluczowymi osobami w agencji są: Mariusz Woźnicki – dyrektor zarządzający (właściciel) oraz Maja Karpińska pełniąca funkcję key account managera.
0 1 0 0 0 2.04.2007Strona Maoam przyjazna dzieciomPolska witryna www.maoam.com otrzymała certyfikat bezpiecznej strony internetowej „Sieciakowe BeSt”. Oznacza to, że rodzice mogą ją polecać najmłodszym bez obaw, że ich pociechy natkną się na niej na niewłaściwe treści.
0 1 0 0 0 2.04.2007Glasurit w oczach dzieci. Polskie rysunki najładniejsze w EuropieOd ponad osiemdziesięciu lat papuga jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem produktów Glasurit. To ona była najczęściej pojawiającym się elementem na rysunkach dzieci, które uczestniczyły w międzynarodowym konkursie plastycznym Glasurit. Polski rysunek okazał się najlepszy w Europie, Jagoda Hartman z Warszawy narysowała bajecznie kolorową papugę, która podbiła serca jury, ponadto wyróżniono pracę Alicji Blechy.
0 1 0 0 0 2.04.2007Piknikowa Promocja Stella Pack S.A.1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna produktów firmy Stella Pack S.A. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiada agencja promocyjna Linea Recta Polska.
0 1 0 0 0 2.04.2007Toolbox Creative Communications jako przykład dobrych praktykCase Toolbox Creative Communications, opisujący współpracę agencji z Fundacją Forum Dialogu Między Narodami (FDMN), trafił do międzynarodowego raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) a konkurencyjność – dobre praktyki europejskich MŚP” (ang. „CSR and competitiveness – European SMEs good practice”).
0 1 0 0 0 2.04.2007On Board PR dla marki BoschFirma On Board PR rozpoczyna realizację projektów PR dla spółki Robert Bosch – producenta elektronarzędzi, części międzynarodowej grupy Bosch.
0 1 0 0 0 2.04.2007Motyle ECCO w Internecie„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
0 1 0 0 0 2.04.2007Pegasus Advertising z Kwazar CorporationAgencja Pegasus Advertising Sp. z o. o. rozpoczęła współpracę w firmą Kwazar Corporation Sp. z o. o. w zakresie budowania identyfikacji wizualnej Mikoryzy. Działania z zakresu tworzenia wizualizacji i odświeżenia marki dla Mikoryzy są uzupełnieniem kampanii public relations realizowanej przez Pegasus Group dla Kwazar, a jednocześnie zapowiedzią kolejnych działań.