0 1 0 0 0 19.03.2007Business Consulting dla „Play”P4 czyli „Play” to jedna z najbardziej oczekiwanych kampanii outdoorowych tego roku. Debiut czwartego operatora komórkowego może wstrząsnąć pozycją pozostałych graczy rynkowych.
0 1 0 0 0 19.03.2007Papaya Films dla ReservedPierwszy film reklamowy marki Reserved przygotowało studio produkcyjne Papaya Films. Zdjęcia odbyły się w dwóch seriach w styczniu i marcu w Lizbonie.
0 1 0 0 0 19.03.2007Grupa Fresh dla sieci BILLA8 marca Grupa Fresh rozpoczęła roczny projekt BTL dla sieci BILLA. Akcja „Kolekcja Smakosza” jest wiodącym działaniem agencji reklamowej Fresh dla sieci supermarketów w 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.03.2007Begimo realizuje kampanię reklamową dla Grupy Wydawniczej INFOROd 15 do 31 marca trwać będzie kampania reklamowa nowego portalu INFOR.pl adresowana do osób podróżujących pociągami Intercity. Ma ona na celu przybliżenie klientom tematyki samego portalu oraz korzyści wynikających z jego użytkowania.
0 1 0 0 0 19.03.2007PremiumBrand 2007 po raz pierwszy zbada marki B-to-BZupełną nowością w 2. edycji PremiumBrand jest kategoria „B2B”. W ramach badania zostanie oceniona reputacja marek biznesowych funkcjonujących na polskim rynku.
0 1 0 0 0 19.03.2007Happy weekends czyli super weekendy w salonach Time Trend.Jeszcze do końca marca w salonach Time Trend, trwa promocja pod hasłem „Happy Weekends”
0 1 0 0 0 18.03.2007„Gdzie fachowcy tam Jedynka”– ruszyła kampania reklamowa12 marca ruszyła kampania reklamowa Jedynki – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek farb na rynku. Jej zadaniem jest wzmocnienie wizerunku marki i promocja nowych opakowań.
0 1 0 0 0 17.03.2007Henkel funduje weekendy w Paryżu z Perwollem16 marca br. rozpoczyna się 4 - tygodniowa kampania promocyjna płynu do prania Perwoll, przygotowana przez firmę Henkel. Na zwycięzców sms-owego konkursu czekają m.in. dwuosobowe wyjazdy do Paryża i markowe aparaty cyfrowe. Warunkiem udziału w promocji jest zakup dowolnego płynu do prania marki Perwoll i wysłanie sms z numerem paragonu.
0 1 0 0 0 17.03.2007Konferencja Krakmedica 2007Celem konferencji Krakmedica jest szerokie zaprezentowanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, możliwości ich wykorzystania w sektorze usług medycznych oraz stworzenie pewnego rodzaju „przewodnika po marketingu” dla osób pełniących kierownicze funkcje w placówkach medycznych.
0 1 0 0 0 17.03.2007Paralotna zdobyBa budzet Golden EggAgencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na opracowanie 4 layoutów wizerunkowej platformy komunikacyjnej dla marki Golden Egg Niezależni Doradcy Finansowi. Kampania ma na celu przede wszystkim komunikacyjny launch marki, wykreowanie znajomości spontanicznej oraz wzrost udziałów rynkowych.