0 1 0 0 0 6.03.2007Business Consulting wprowadza na rynek Extreme MediaFirma Business Consulting rozszerza paletę oferowanych nośników reklamy zewnętrznej o Extreme Media. Reklama na ośrodkach sportów ekstremalnych ma przede wszystkim trafić ze swoim przekazem do młodzieży
0 1 0 0 0 6.03.2007Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PRTymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.
0 1 0 0 0 6.03.2007Heureka w gronie półfinalistów konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”Heureka została półfinalistą prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”. Nominację do nagrody agencja otrzymała od Amnesty International za opracowanie i zrealizowanie strategii komunikacyjnej dla „Międzynarodowego Maratonu Pisania Listów”.
0 1 0 0 0 6.03.2007Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.
0 1 0 0 0 6.03.2007Klienci Vero Moda w bazie Acxiom PolskaFirmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.
0 1 0 0 0 6.03.2007Electronic Arts z Partner of PromotionPartner of Promotion z dniem 1 marca rozpoczyna obsługę Electronic Arts Polska w zakresie PR korporacyjnego i PR produktu. Agencja będzie odpowiadać za relacje mediowe, organizację eventów i inne działania specjalne. Biuro prasowe prowadzone dla Electronic Arts przez Agencję wystartowało już 2 marca 2007r.
0 1 0 0 0 6.03.2007Nowy klient Po prostu PR i PrimolokoAgencje Primoloko i Po prostu PR wspólnie realizują kolejny projekt. Nowym klientem tego PR-owskiego duetu jest firma Klimastar. Podpisana umowa o współpracy zakłada stworzenie systemu identyfikacji marki, a także przygotowanie i prowadzenie spójnej komunikacji z rynkiem.
0 1 0 0 0 6.03.2007„Wieloklejki” i podwodny świat Danonków1 marca w ramach nowej kampanii promocyjnej Danonków do rąk dzieci trafią atrakcyjne „wieloklejki”. Przetarg na kreację po raz kolejny wygrała agencja Max Arpp.
0 1 0 0 0 6.03.2007Tydzień reklamowy z observer.plPortal observer.pl dokonał przeglądu mijającego tygodnia pod kątem pojawiających się kreacji reklamowych. Nie był to czas obfitujący w nowe projekty, choć pojawiły się sygnały zwiastujące ożywienie. Obserwujemy to przede wszystkim w sektorze finansowym, gdzie banki, przed świętami Wielkanocnymi, oferują przede wszystkim kredyty i pożyczki gotówkowe. Przykładami są: GE Money Bank ze swoim Kredytem Gotówkowym, Lukas Bank promujący "Pożyczki Gotówkowe akcją na Święta Taniej Gotówki!" i Getin Bank z Prostą Pożyczką. Z tego grona wyłamał się największy bankowy detalista – PKO BP, który wystartował z intensywną kampanią Lokaty Żywiołowe Oszczędzanie.
0 1 0 0 0 6.03.2007Boiron i Aurora Communication – PR dla homeopatiiAgencja Aurora Communication, należąca do grupy Pegasus, podpisała umowę na dalszą współpracę z BOIRON - światowym liderem w homeopatii. W ramach współpracy Agencja prowadzi dla Klienta pełen zakres działań public relations: PR produktowy, korporacyjny oraz media relations. Aurora Communication będzie pracować nad dalszym zwiększeniem rozpoznawalności leków Boiron oraz budową pozytywnego wizerunku homeopatii, jako metody terapeutycznej.