0 1 0 0 0 2.03.2007GoodFellows zmieniała postawy kierowców w 2006 rokuAgencja Goodfellows zakończyła i podsumowała drugi etap kampanii społecznej - Akademia Bezpiecznego Samochodu. Po sześciu miesiącach trwania kampanii aż 40% osób po 50 roku życia, które zetknęły się z kampanią, zadeklarowały, że pod jej wpływem dokonały lub dokonają przeglądu samochodu.
0 1 0 0 0 2.03.2007Zero,2 Inżynieria Marki rozpoczęła współpracę z AudiAgencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki podpisała umowę z firmą Kulczyk Tradex Sp. z o.o. na pełną obsługę marki Audi. Do zadań agencji należy kreowanie wizerunku marki, tworzenie strategii kampanii reklamowych i działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych, opracowywanie kreacji i projektowanie materiałów reklamowych, a także organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych. Opiekę nad nowym klientem sprawują Magdalena Dutkiewicz i Ewa Łapińska.
0 1 0 0 0 2.03.2007„Pasma czasowe” w nowej ofercie reklamowej Onet.plOd 1 marca – wraz ze zmianą cennika reklamowego – Biuro Reklamy Onet.pl wprowadziło do swojej oferty pasma czasowe. To całkowicie nowatorskie spojrzenie na reklamę w sieci nie tylko w Polsce, ale także na świecie.
0 1 0 0 0 2.03.2007Real w wirtualuSieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nową ofertą konsumencką, strategią marketingową oraz nowym serwisem www.real.pl, którzy zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.
0 1 0 0 0 2.03.2007Nowa tożsamość firmy NOVACODES Identity zrealizował projekt identyfikacji wizualnej dla firmy NOVA Technologie Obiektowe. CODES opracował nową tożsamość firmy, zmianie uległa nazwa firmy i symbol, opracowana została nowa identyfikacja. Prace miały na celu zmianę dotychczasowego wizerunku i wzrost świadomości klientów firmy NOVA. NOVA Technologie Obiektowe zajmuje się dystrybucją i wykonawstwem podłóg (m.in. układaniem wykładzin w różnego rodzaju obiektach).
0 1 0 0 0 1.03.2007Koncept sklepu IntersportFirma Kontekst zgodnie z planem zakończyła projekt konceptu wizerunkowego sklepu sportowego dla sieci Intersport. Prace projektowe trwały 14 miesięcy. W tym czasie powstało 14 sklepów marki Intersport, w których testowano koncepcje fasady, wnętrza i systemów meblowych oraz oświetlenie i merchandising. W najnowszym sklepie uruchomionym w centrum handlowym Złote Tarasy zrealizowano wszystkie elementy konceptu.
0 1 0 0 0 1.03.2007Acxiom ocenia atrakcyjność rynków lokalnych dla Carrefour PolskaAcxiom Polska został zaproszony przez Carrefour Polska do realizacji projektu obejmującego analizy geograficzne oraz analizy zasięgów poszczególnych placówek wchodzących w skład sieci handlowej.
0 1 0 0 0 1.03.2007Potencjał w radościPod koniec lutego 2007 roku rozpoczęły się działania propagujące radość i pozytywne emocje codziennego życia pod hasłem "TOMA radość w sobie". Ekspertem programu, będącego wsparciem dla marki TOMA została Małgorzata Ohme, psycholog społeczny z SWPS w Warszawie.
0 1 0 0 0 1.03.2007Rozstrzygnięcie konkursu na identyfikację wizualną projektu Łódź Europejska Stolica Kultury 20162 marca 2007 w Hotelu Grand przy ul. Piotrkowskiej 72, o godzinie 12.00 odbędzie się konferencja, na której zaprezentowany zostanie wybrany logotyp oraz materiały promocyjne projektu, a także szczegółowy harmonogram działań organizacyjnych i promocyjnych na rok 2007.
0 1 0 0 0 1.03.20078000 litrów kawy w akcji StudentAgencja Momentum w 3 tygodnie rozlała około 8000 litrów „Nescafe 3 in 1”. Akcja samplingowa w ramach programu „Student”, przygotowana przez Momentum Worldwide, trwała od 15 stycznia do 9 lutego. W tym czasie studenci mieszkający w akademikach otrzymali blisko 40 000 gotowych do wypicia próbek kawy NESCAFÉ 3in1 Strong i prawie 20 000 saszetek do samodzielnego przygotowania - 3in1 i 2in1 NESCAFÉ Classic.