Espresso

27 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2007

PIA i Klątwa

Agencja reklamowa Polonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię dla Vision Film Distribution promująca drugą część horroru „Klątwa”. W kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy w ofercie nośnik Ad Mirror oraz technikę druku 3D. Plakaty na nośnikach Amboard i naklejki typu Ad Mirror umiejscowione są w toaletach modnych lokali w ramach sieci PIA Trendy. Kampanię uzupełnia akcja samplingowa w wybranych klubach i pubach. Adresatami są głównie młodzi i aktywni, którzy swój wolny czas spędzają poza domem, a pieniądze wydają przede wszystkim na rozrywki.

26 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2007

MEDIASTARTER – program edukacji medialnej

W 2006 r. CANAL+ Cyfrowy jako odpowiedzialny nadawca telewizyjny wdrożył i realizował program edukacji medialnej dla młodzieży MediaStarter. Program powstał w odpowiedzi na wyniki badań „Jak młodzi korzystają z mediów” przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie spółki. Badania wykazały, że choć polscy nastolatkowie są częstymi odbiorcami mediów, nie mają wystarczającej wiedzy, aby swobodnie i z korzyścią czerpać z oferty medialnej.

Poprzednie Następne