Espresso

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Extremalny serwis INTERIA.PL

W lutym br. w zasobach internetu pojawiła się witryna www.extremalne.interia.pl, skierowana do osób pasjonujących się sportem i ceniących sobie aktywny styl życia. Na stronie internauci mogą odnaleźć wiele cennych informacji i porad dotyczących uprawiania sportów, ciekawe zdjęcia i filmy oraz relacje z imprez z całego świata. Projekt powstał przy współpracy z marką Diverse, twórcą projektu Diverse Extreme Team, wspierającego osoby aktywnie uprawiające dyscypliny sportu o charakterze ekstremalnym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

HealthWay w świecie marki Dr Irena Eris

„Świat marki Dr Irena Eris” - pod takim tytułem do wybranych konsumentów kierowane jest kompleksowe kompendium wiedzy na temat marki Dr Irena Eris. Zbiór informacji na temat wszystkich serii należących do parasola marki Dr Irena Eris kierowany jest przede wszystkim do osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców dużych miast przynajmniej średnim wykształceniu. Ekskluzywny informator pozwala konsumentom znaleźć w portfolio marki Dr Irena Eris, odpowiednią dla ich wieku i skóry serię produktową. Kompendium dostępne jest w wyselekcjonowanych drogeriach i perfumeriach. Koncepcję i kreację przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

iThink umożliwił odsłuchiwanie wszystkich swoich artykułów

Serwis dziennikarstwa obywatelskiego iThink, będący częścią portalu społecznościowego PINO.pl, wprowadził dla swoich użytkowników możliwość odsłuchiwania wszystkich zamieszczonych w serwisie artykułów. Dzięki zastosowaniu technologii konwersji tekstu na dźwięk, wszystkie publikacje udostępniane są w formie podcastów. Technologia syntezy mowy zastosowana przez iThink wygrała w międzynarodowych konkursach, pokonując między innymi projekty IBM oraz wiele uznanych na świecie ośrodków naukowo badawczych.

Poprzednie Następne