0 1 0 0 0 20.02.2007Kulinarne potyczki10 lutego, w Centrum Handlowym Targówek do kulinarnego pojedynku stanęli przedstawiciele największych wydawnictw obecnych na polskim rynku – Edipresse, Bauer i Hachette Filipacchi. Sekundantami w pojedynku byli Karol Okrasa, Kurt Scheller i Robert Sowa - najwięksi wirtuozi kuchni.
0 1 0 0 0 20.02.2007Przybij Gwoździa i przełącz się na MAXXXa!Prezenterzy RMF MAXXX, ożywieni weekendowymi akcjami Captiva Snow MAXXX Show, postanowili nie wracać do studia na Kopcu Kościuszki w Krakowie i już dziś ruszają w konwoju RMF MAXXX w maxxxymalną trasę po Polsce. Przez całe trzy tygodnie konwój odwiedzi wszystkie miasta, w których nadaje stacja.
0 1 0 0 0 20.02.2007Agencja Advertiva – program lojalnościowy dla sieci EurocashAdvertiva przygotowała oraz wdrożyła program lojalnościowy dla sieci hurtowni Eurocash.
0 1 0 0 0 20.02.2007Zdrowa wątroba na długi czasPublicis przygotował kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek Essentiale forte - kuracji na dolegliwości wątroby
0 1 0 0 0 20.02.2007„Puls Biznesu” przesuwa budżet internetowy do Media ContactsAgencja nowych mediów Media Contacts przejęła budżet reklamowy w Internecie dziennika „Puls Biznesu” wydawanego przez Bonnier Business (Polska). W 2006 roku planowaniem działań dziennika w Internecie zajmował się Starcom Next. Jeśli chodzi o zakup pozostałych mediów „Puls Biznesu” w 2007 roku kontynuuje współpracę z domem mediowym Starcom.
0 1 0 0 0 20.02.2007Piast sponsorem koszykarskiego klubu – ASCO Śląsk WrocłaPrzedstawiciele Piasta z Grupy Carlsberg Polska i ASCO Śląsk Wrocław podpisali umowę sponsorską. Na jej podstawie Piast staje się sponsorem wrocławskiej Drużyny walczącej w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki o Mistrzostwo Polski w koszykówce mężczyzn. Wstępna umowa obowiązywać będzie w sezonach 2006/2007 i 2007/2008 i przewiduje szereg aktywności promocyjnych.
0 1 0 0 0 20.02.2007David Benson szkolił europejskich managerów ZOG w PolsceDavid Benson, International Head of Communication Planning w sieci domów mediowych ZenithOptimedia, przeprowadził dwudniowe szkolenie “Consumer Pathway” dla managerów ZenithOptimedia z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz Skandynawii. Polska jest czwartym rynkiem na świecie gdzie dotychczas odbywał się trening połączony z warsztatami.
0 1 0 0 0 20.02.2007Google Qualified Company tylko dla profesjonalistówNajwiększa światowa wyszukiwarka Google już dawno postanowiła wyjaśnić kwestię tego, komu można bez zastrzeżeń powierzyć administrację kampanii w coraz popularniejszym systemie reklamowym AdWords. W tym celu stworzyła certyfikat Konsultanta Google Advertising Professional, który przyznawany jest po zdaniu trudnego testu i spełnieniu kilku innych wymagań. Poza tym wyszukiwarka zaczęła przyznawać tytuł Google Qualified Company, który jest wyższym stopniem zaawansowania i którego zdobycie świadczy o profesjonalnym zaangażowaniu w ramach systemu AdWords.
0 1 0 0 0 20.02.2007Reklama za miliardNa ponad miliard złotych, dwa tysiące firm BTL i ok. 20 tys. zatrudnionych osób Polska Izba Artykułów Promocyjnych oszacowała sektor artykułów promocyjnych.Początki branży artykułów promocyjnych związane były z zachodzącymi w latach dziewięćdziesiątych przekształceniami polityczno-gospodarczymi w Polsce. Ówczesna sytuacja na rynku spowodowała gwałtowne zmiany, także w dziedzinie reklamy. Ostatnie piętnaście lat pozwoliło zaobserwować dynamiczny rozwój, mający miejsce w sektorze reklamy upominkowej.
0 1 0 0 0 19.02.2007Partner of Promotion dla Xerox PolskaAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem koncernu Xerox Corporation. W ramach umowy z Xerox Polska agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz PR korporacyjny.