0 1 0 0 0 15.02.2007Relaunch soków i nektarów produkowanych przez Pepsi Cola General BottlersW połowie lutego rusza zaplanowana na 2007 rok kampania reklamowa marki TOMA. Producentem soków i nektarów TOMA jest Pepsi Cola General Bottlers.
0 1 0 0 0 15.02.2007Fundacja Media Visage w rękach eFreshAgencja interaktywna eFresh pozyskała kolejnego klienta. Portfolio firmy wzbogaciło się o Fundację Media Visage. Zadaniem eFresh jest opracowanie koncepcji kreowania wizerunku fundacji w Internecie wraz z jej wdrożeniem.
0 1 0 0 0 15.02.2007K2 z Gazeta.pl nie tylko w internecie!K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię "Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.". Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło "Portal od nowa", pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania.
0 1 0 0 0 15.02.2007Portal DlaStudenta.pl w ARBOmedia PolskaPortal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska. Nowy wydawca DlaStudenta.pl – MindMedia sp. z o. o. – rozpoczął tym samym realizację swojej strategii wydawniczej.
0 1 0 0 0 15.02.2007Trzy nowe spółki, czternaście nowych budżetów. Mothership podsumowuje rok 2006Roczne przychody grupy w ramach, której działa obecnie 5 podmiotów, wzrosły w 2006 roku o ponad 17%. Spółki grupy zdobyły łącznie jedenastu nowych Klientów. Największy wzrost odnotowała agencja EMLab, specjalizująca się w działaniach z zakresu experiental marketingu.
0 1 0 0 0 15.02.2007Kampania Krakowskich Kamienic HerbowychRozpoczęła się kampania reklamowa Krakowskich Kamienic Herbowych, pod hasłem: „Dla Tych, którzy potrafią wybierać …”. Skierowana jest do potencjalnych nabywców luksusowych apartamentów. Akcentuje unikatowość budowli oraz prestiż mieszkania w herbowej kamienicy.
0 1 0 0 0 15.02.2007Bezpieczeństwo z założeniaDla firmy Citrix Systems, Inc (Nasdaq: CTXS), światowego lidera w rozwiązaniach infrastruktury dostępowej, zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i funkcjonalności produktów jest najważniejszym celem. Aby dowiedzieć się więcej o kwestiach bezpieczeństwa oraz potrzebach związanych z dostępem do danych w Centralnej i Wschodniej Europie, firma Citrix przeprowadziła ankietę, adresowaną do 500 ośrodków decyzyjnych IT w regionie CEE.
0 1 0 0 0 15.02.2007Nowe, dynamiczne etykiety NałęczowiankiNałęczowianka, woda mineralna numer 1 w Polsce, zmieniała swoje oblicze. Od lutego br. na rynku dostępna jest Nałęczowianka z nową etykietą, zmiana opakowań dotyczy opakowań 500 ml i 1,5L wariantów gazowanego i niegazowanego. Znakiem szczególnym nowej szaty jest przede wszystkim dynamizm, kolorystyka oraz lepsza czytelność najistotniejszych informacji.
0 1 0 0 0 15.02.2007Lubawa S.A. wybiera On board PROn Board PR dla Lubawy S.A. Spółka Lubawa S.A. notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych rozpoczęła współpracę z On Board Public Relations. Firma On Board Public Relations będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizację strategii komunikowania firmy.
0 1 0 0 0 15.02.2007Trachisept w telewizjiW środę rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa preparatu na gardło Trachisept firmy Ozone Laboratories Polska. Działania przygotowała agencja Hand Made.