0 1 0 0 0 15.02.2007Kto w końcu jest „użytkownikiem”?D. Evans, Who's the "User" in User-Generated Content?, "ClickZ", 14.02.2007Rozważania wypływające z niemal paradoksalnego założenia, że marketerzy również są użytkownikami Internetu; zatem tworzone przez nich reklamy właściwie bez problemu wpisują się w modny nurt user-generated content.
0 1 0 0 0 15.02.2007Kamis wprowadza pierwsze bazy smakowe do włoskich past i makaronówKamis wprowadza nową, innowacyjną linię produktów – VIVIA ITALIA kompletne naturalne bazy smakowe do przygotowanie oryginalnych włoskich dań makaronowych. Linia obejmuje 5 produktów do różnego rodzaju sosów: Pasta alla Bolognese, Pasta alla Arrabbiata, Pasta alla Carbonara, Pasta alla Marinara, Pasta alla Aglio Olio.
0 1 0 0 0 15.02.2007Zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń o Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 200620 lutego upływa termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2006 organizowanego przez Izbę Wydawców Prasy pod patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Michała Ujazdowskiego. W Konkursie mogą uczestniczyć wszystkie wydawnictwa i redakcje, których tytuły zgodnie z datą wydawniczą zostały wydane w 2006 roku i posiadają własny numer ISSN.
0 1 0 0 0 14.02.2007Szukamy talentów filmowych, cz.2Dopiero co zakończony konkurs "Film w minutę", zorganizowany przez Portal Onet.pl i Telewizję Kino Polska, będzie miał swoją kontynuację.
0 1 0 0 0 14.02.2007Warzywne zupki Winiary z ParalotnąAgencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na kreację kampanii dla warzywnej Zupki Instant WINIARY.
0 1 0 0 0 14.02.2007mBank mobile wydarzeniem roku 2006mBank mobile otrzymał nagrodę Mobile Internet za uruchomienie pierwszego w Polsce wirtualnego operatora komórkowego. Ponadto mBank mobile rozwija sieć sprzedaży naziemnej.
0 1 0 0 0 14.02.2007Atomclick – nowy interaktywny dział w IQ MarketingAgencja IQ Marketing powołała do życia nowy dział oferujący usługi z zakresu komunikacji interaktywnej i mobilnej. Nowy dział występuje pod własną marką AtomClick.
0 1 0 0 0 14.02.2007Zimowe imprezyOkres zimowy to dla wielu agencji artystycznych sezon wzmożonej aktywności. Gorąco jest też w warszawskiej agencji Live, która specjalizuje się w organizacji eventów. Od grudnia odbywa się po kilka imprez w tygodniu, dla różnych klientów, w różnych miejscach Europy, o różnym charakterze.
0 1 0 0 0 14.02.2007Agencja reklamowa Frohmberg Studio będzie kompleksowo obsługiwać Quelle PolskaPoznańska agencja reklamowa full service Frohmberg Studio wygrała przetarg na kompleksową obsługę Quelle Polska Sp. z o.o., największego w Europie domu sprzedaży wysyłkowej.
0 1 0 0 0 14.02.2007Pełniejszy smak życia z Primą FinezjąW styczniu rozpoczęła się ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa Primy Finezji. Za kreację kampanii „Pełniejszy smak życia” odpowiada Grey Worldwide, a za planowanie mediów OMD Media Directions.