0 1 0 0 0 13.02.2007V&P realizuje loterie promocyjną dla Hochland Polska.V&P dla marki Almette przygotowała mechanizm akcji promocyjnej, która wystartowała na początku grudnia i potrwa do marca bieżącego roku.Do zadań agencji należało przygotowanie mechanizmu akcji, tak aby realizował dwa najważniejsze cele: zwiększenie zainteresowania produktem i zwiększenie sprzedaży.
0 1 0 0 0 13.02.2007BBC World oraz agencja badawcza Synovate ogłosiły podjęcie współpracy.Międzynarodowa agencja badań rynku Synovate ogłosiła wczoraj w Londynie szczegóły swojego nowego partnerstwa z 24 -godzinnym kanałem informacyjnym BBC Word. W roku 2007 Synovate przeprowadzi sześć badań, w 21 krajach, na tematy powiązane z aktualnymi, światowymi zagadnieniami oraz programem BBC Word.
0 1 0 0 0 13.02.2007Jubileuszowa edycja Volvo S60Z okazji 80. urodzin Volvo Car Corporation Volvo Auto Polska przygotowało dla swoich klientów specjalną, urodzinową wersję modelu S60 – ulubionego Volvo Polaków. Najchętniej kupowana w 2006 r. limuzyna dostępna będzie dodatkowo w dwóch wersjach – Edycji Urodzinowej oraz Edycji Urodzinowej z pakietem Sport. Dużym atutem oferty są atrakcyjne ceny, pozwalające klientom na znaczne oszczędności.
0 1 0 0 0 13.02.2007„Jest się z czego cieszyć!” – nowa kampania Dominet BankuDominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte, która obecnie dostępna jest w promocyjnym oprocentowaniu kształtującym się na poziomie 4,5%. Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn. Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.
0 1 0 0 0 13.02.2007Jet Line zakochany w WarszawieŚwięto Zakochanych w Warszawie będzie w tym roku wyjątkowe dzięki… Pałacowi Kultury i Nauki. Na budynku zostały zainstalowane dwie wielkoformatowe dekoracje z hasłem „Zakochaj się w Warszawie”. Na zlecenie miasta projekt zrealizowała firma Jet Line.
0 1 0 0 0 13.02.2007Limitowana edycja przypraw KamisZ okazji Walentynek KAMIS przygotował limitowaną edycję mieszanek przyprawowych z naturalnymi afrodyzjakami: AMORETKA Przyprawa Do potraw oraz AMORETKA Przyprawa do Ponczu. Receptura oraz wybór składników zostały opracowane z wykorzystaniem wiedzy na temat naturalnych właściwości afrodyzjakalnych ziół i przypraw.
0 1 0 0 0 13.02.2007Nowy klient IMR advertising by PRAgencja IMR advertising podpisała w lutym roczną umowę z firmą Szupex Farm, dystrybutorem farmaceutycznym. Do zadań agencji będą należały: komunikacja z mediami, kreowanie wizerunku marki, opracowywanie informacji prasowych, doradztwo w zakresie Public Relations.
0 1 0 0 0 13.02.2007Instytucja małżeństwa w Polsce i na świecie – badanie AC NielsenMalżeństwo jest jednym z celów życiowych dla 61 procent populacji, a 7 na 10 osób twierdzi, że ślub bierze się na całe życie - wynika z internetowego badania AC Nielsen. omimo wzrostu liczby rozwodów, rosnącej popularności związków nieformalnych, większość z nas nadal pozostaje tradycjonalistami.
0 1 0 0 0 13.02.2007Wysokoprocentowe wsparcie talentówW tym roku szóste urodziny obchodzi fundacja wspierająca uzdolnionych artystów z całego świata - Bombay Sapphire Foundation. Patronem przedsięwzięcia jest jest marka Bombay Sapphire.
0 1 0 0 1 13.02.2007Walentynkowe słodkości od BegimoW środę, 14 lutego 2007 r., w Dniu Zakochanych, dla klientów kolei, czekają słodkie niespodzianki. Osoby podróżujące w tym dniu pociągami pospiesznymi - otrzymają słodycze. W ten sposób firmy Begimo oraz PKP Przewozy Regionalne pragną zwrócić uwagę na to szczególnie święto, którego popularność rośnie z roku na rok.