0 1 0 0 0 4.12.2006Epicentrum Kultury – DEMO dla Muzeum Narodowego w KrakowieWłaśnie rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Krakowie, która będzie przebiegała pod hasłem „Epicentrum Kultury”.
0 1 0 0 0 4.12.2006Polacy wybrali Pedro’sa, Pedro’s wybrał Just„Aby stworzyć doskonałą kawę potrzeba było milionów prób. Powstały dwie starannie wyselekcjonowane próbki, spośród których Państwo wybiorą jedną – tę najlepszą” – komunikat ten zachęcał do udziału w Ogólnopolskim Teście Konsumenckim przygotowanym wspólnie przez firmę Elite Cafe i Just dla marki Pedro’s.
0 1 0 0 0 4.12.2006Ciepło dla warszawiakówDzięki Vattenfall warszawiacy mogą podziwiać efektowne dekoracje świąteczne zainstalowane na reprezentacyjnej ulicy miasta. W sobotę, 2 grudnia br. około godziny 17 zostało uruchomione świąteczne oświetlenie Nowego Światu. Iluminacja pod nazwą „Diamentowy Nowy Świat” potrwa do końca stycznia 2007. Projekt ten jest jedną z najbardziej spektakularnych realizacji świetlnych w kraju.
0 1 0 0 0 4.12.2006Cała Polska piecze z GELLWE1 grudnia br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa marki Gellwe. Motywem przewodnim jest hasło "Cała Polska piecze z GELLWE”.
0 1 0 0 0 4.12.2006Produkty Mennicy Polskiej w EMPiKuEMPiK i Mennica Polska – dwie polskie firmy z wieloletnią tradycją – rozpoczynają współpracę w celu popularyzacji artykułów szczególnie wartościowych pod względem artystycznym, które do tej pory były dostępne jedynie dla niewielkiej grupy kolekcjonerów.
0 1 0 0 0 4.12.2006Wielki Konkurs Twórz z IVECO rozstrzygniętyW czwartek podczas uroczystej Gali Wielkiego Finału, która odbyła się w Domu Dochodowym w Warszawie ogłoszono oficjalne wyniki konkursu na plakat reklamowy IVECO. Pierwszą nagrodę zdobył Radosław Błażejewski – student wydziału architektury Politechniki Łódzkiej, druga nagroda przypadła Patrycji Berenice Świderskiej – studentce ASP w Gdańsku, trzecią otrzymał Maciej Salamon – student ASP w Gdańsku.
0 1 0 0 0 4.12.2006Duracell wspiera akcję Podaruj Dzieciom Słońce 2006Zabawki z listy badania Duracell Toy Survey przekazane podopiecznym Ośrodka dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Laskach.
0 1 0 0 0 4.12.2006Digital One nagrodzona w 2 edycji Webstarfestival30 listopada 2006 roku podczas uroczystej Gali Webstarfestival – konkursu promującego najlepsze strony www – agencja Digital One otrzymała nagrodę w kategorii Kultura i Rozrywka za projekt zrealizowany dla marki Pilsner Urquell.
0 1 0 0 0 4.12.2006Starcom, jako jedyny dom mediowy, nominowany do Złotych OrłówDom mediowy Starcom, otrzymał nominację do nagrody Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły, który odbywa się pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jury festiwalu pod przewodnictwem Kuby Kamińskiego, dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Brain nominowało do nagrody w kategorii interactive – kampania reklamowa on-line kampanię zrealizowaną przez Starcom dla telewizji TVN. Co ciekawe na 81 kampanii i projektów nominowanych do nagród festiwalu Złote Orły, jest tylko jedna nominacja dla domu mediowego, którą otrzymał właśnie Starcom.
0 1 0 0 0 4.12.2006Paralotna dla marki EMPiKRozpoczęła się kampania reklamowa, którą Agencja Paralotna prowadzi dla swojego nowego Klienta jakim jest marka EMPiK