0 1 0 0 0 20.11.2006Elektroniczny portfel po polskuOnet.pl rozpoczyna współpracę z Moneybookers, dostawcą usług płatności on-line.
0 1 0 0 0 20.11.2006Konkurs na Farmera Roku w grze FarmersiW internetowej grze ekonomicznej Farmersi (farmersi.pl) właśnie rozpoczął się konkurs na najlepszego farmera. Do wygrania są ciekawe nagrody, a najlepszy gracz otrzyma tytuł Farmera Roku.
0 1 0 0 0 20.11.2006Nietypowa kampania rekrutacyjna do FreszConnectAgencja Freszlab specjalizująca się w marketingu młodzieżowym realizuje akcję rekrutacyjną dla młodych ludzi, chcących dołączyć do teamu FreszConnect. Wykorzystuje w tym celu elementy sztuki ulicy, czyli street artu.
0 1 0 0 0 20.11.2006Radosna strona życia z K2K2 Internet S.A. stworzyła największą w Polsce platformę komunikacyjną, realizującą zadania programu lojalnościowego. Jest ona integralną częścią strategii komunikacyjnej firmy Coca-Cola „Witaj po radosnej stronie życia”.
0 1 0 0 0 20.11.2006Według Ad.Media Raportu za III kwartał 2006, w latach 2007-2008 rynek reklamy w Polsce wzrośnie o 8,5–9,5%Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 – 2008 wzrosną o 8,5 – 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem telewizji oraz prasy. Internet do 2008 roku będzie miał 5,3% udziału wydatków reklamowych ogółem.
0 1 0 0 0 20.11.2006Henkel tropi zapachyJesteśmy w stanie odczuwać i przetwarzać 10 tysięcy różnych woni. A każdy zapach może przywoływać wspomnienia i pobudzać uczucia. Fakt, że konsumenci często wybierają produkt kierując się jego zapachem nie jest zaskoczeniem dla ekspertów z Centrum Zapachów Henkla. Ludzie coraz częściej oczekują zapachu, który będzie umilał nawet te mniej lubiane zajęcia, jak sprzątanie, mycie naczyń czy pranie.
0 1 0 0 0 20.11.2006Rekordowa liczba odsłon wyszukiwarki internetowej pkt.plWyszukiwarka internetowa pkt.pl odnotowała w październiku 2006 roku blisko 37,7 mln odsłon swoich podstron. To o ponad 50 proc. więcej w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku. Październik przyniósł również wzrost liczby wizyt oraz zapytań internautów na stronie pkt.pl.
0 1 0 0 0 20.11.2006Multimedialne łowyJak znaleźć wymarzonego partnera, kiedy pracuje się od rana do wieczora albo jest się bardzo nieśmiałym? Z pomocą wszystkim samotnym sercom przychodzą telewizja TVN Siedem i serwis Sympatia.pl, które przygotowały wspólnie program „Zakochaj mnie”.
0 1 0 0 0 20.11.2006Tomorrow dla Wydawnictwa BauerTomorrow wygrało ogłoszony w lipcu przetarg na kampanię B2B tygodnika „Życie na Gorąco”. Grupa docelowa akcji to media plannerzy, szefowie i pracownicy działów marketingu i promocji, brand oraz product managerowie, a także szefowie firm, czyli osoby odpowiedzialne za planowanie kampanii prasowych.
0 1 0 0 0 20.11.20063M rozpoczął kampanię marketingową dla Scotch-Brite’aNa jesieni rozpoczęła się kampania promocyjna produktów do czyszczenia marki Scotch-BriteÔ, należącej do koncernu 3M. W każdy weekend, do końca listopada w sieciach handlowych Carrefour, Real i Makro prowadzone są specjalne pokazy produktowe, w ramach których mężczyźni demonstrują paniom najlepsze sposoby czyszczenia różnych powierzchni.