0 1 0 0 0 9.11.2006„?dlaczego” uczelnie są pełne bandytówCo dziesiąty student to zabójca lub gwałciciel. Prawie co trzeci to pedofil. Co czwarty jest złodziejem internetowym, co dwudziesty handluje narkotykami. Gdyby wszyscy studenci, którzy postępują niezgodnie z prawem zostali w tym samym czasie zamknięci w więzieniu, polskie uczelnie opustoszałyby natychmiast. Dlaczego uczelnie są pełne bandytów? Między innymi na to pytanie odpowiada najnowszy, listopadowy numer magazynu „?dlaczego”.
0 1 0 0 0 9.11.2006Ofensywa marketingu bezpośredniego?71% firm deklaruje, że w 2006 r. skorzystało lub skorzysta z narzędzi marketingu bezpośredniego – wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP dla Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 8.11.2006Poznańskie wydanie magazynu Hot°Od listopada magazyn Hot° ukazywać się będzie nie tylko w Warszawie i Szczecinie, lecz także w Poznaniu. Łączny nakład pisma wzrósł tym samym do 34 000 sztuk. Planowane jest także uruchomienie wydań w kolejnych miastach.
0 1 0 0 0 8.11.2006Bank BPH Mecenasem Kultury 2006Statuetkę „Mecenasa Kultury 2006” odebrał z rąk Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Kazimierza M. Ujazdowskiego Prezes Zarządu Banku BPH Józef Wancer. Uroczysta ceremonia wręczenia nagród laureatom tegorocznej edycji konkursu Mecenasa Kultury, organizowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, odbyła się 8 listopada br. w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.11.2006ClickAd wprowadza AdImproveAdImprove to nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie. Usprawnia ono proces doboru witryn do media planu przy budowaniu kampanii. AdImprove jest produktem otwartym, który znajdzie zastosowanie przy budowie media planów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać.
0 1 0 0 0 8.11.2006Reklama nieskuteczna w adamowym strojuPółnaga na billboardzie, a zakryta w prasie. Taka modelka pozwala na najbardziej skuteczne zapamiętanie reklamowanego przez siebie produktu.
0 1 0 0 0 8.11.2006easyJet i Mondial Assistance – idealne partnerstwo na niebieeasyJet, wiodąca europejska tania linia lotnicza, przedłużyła umowę z Mondial Assistance, światowym liderem w dziedzinie ubezpieczeń turystycznych. Dzięki temu klienci easyJet będą mogli ubezpieczyć się on-line. Nowy, trzyletni kontrakt umacnia partnerstwo zawarte między firmami w 2002 roku.
0 1 0 0 0 8.11.2006„W zdrowym ciele Żywiec Zdrój!”Afekt Direct, dział agencji reklamowej Afekt zajmujący się realizacją projektów BTL wygrał w drodze przetargu obsługę ogólnopolskiego programu wspierającego sprzedaż naturalnej wody źródlanej Żywiec Zdrój pod hasłem „W zdrowym ciele Żywiec Zdrój!”.
0 1 0 0 0 8.11.2006List w butelce w najnowszym numerze „ABSOLUT REFLEXIONS”Najnowszy numer „ABSOLUT REFLEXIONS” jak zwykle odsłania świat artystycznych inspiracji: portretuje najbardziej obiecujących młodych artystów, opisuje niepowtarzalne wydarzenia, imprezy, spotkania, a także zachęca do typowania wyjątkowych rzeczy, zjawisk i nadania im tytułu Absolutu. Kwartalnik zawiera również inne ciekawostki ze świata marki w absolutnie intrygującym ujęciu.
0 1 0 0 0 8.11.2006Rusza Panasonic Kid Witness News 2007Panasonic informuje o starcie polskiej edycji realizowanego co roku międzynarodowego konkursu Kid Witness News. Tematem przewodnim tegorocznego KWN jest „Odpowiedzialność społeczna”.