0 1 0 0 0 8.11.2006easyJet i Mondial Assistance – idealne partnerstwo na niebieeasyJet, wiodąca europejska tania linia lotnicza, przedłużyła umowę z Mondial Assistance, światowym liderem w dziedzinie ubezpieczeń turystycznych. Dzięki temu klienci easyJet będą mogli ubezpieczyć się on-line. Nowy, trzyletni kontrakt umacnia partnerstwo zawarte między firmami w 2002 roku.
0 1 0 0 0 8.11.2006„W zdrowym ciele Żywiec Zdrój!”Afekt Direct, dział agencji reklamowej Afekt zajmujący się realizacją projektów BTL wygrał w drodze przetargu obsługę ogólnopolskiego programu wspierającego sprzedaż naturalnej wody źródlanej Żywiec Zdrój pod hasłem „W zdrowym ciele Żywiec Zdrój!”.
0 1 0 0 0 8.11.2006List w butelce w najnowszym numerze „ABSOLUT REFLEXIONS”Najnowszy numer „ABSOLUT REFLEXIONS” jak zwykle odsłania świat artystycznych inspiracji: portretuje najbardziej obiecujących młodych artystów, opisuje niepowtarzalne wydarzenia, imprezy, spotkania, a także zachęca do typowania wyjątkowych rzeczy, zjawisk i nadania im tytułu Absolutu. Kwartalnik zawiera również inne ciekawostki ze świata marki w absolutnie intrygującym ujęciu.
0 1 0 0 0 8.11.2006Rusza Panasonic Kid Witness News 2007Panasonic informuje o starcie polskiej edycji realizowanego co roku międzynarodowego konkursu Kid Witness News. Tematem przewodnim tegorocznego KWN jest „Odpowiedzialność społeczna”.
0 1 0 0 0 8.11.2006Banah Group chłodzi na pokuszenieCoty Polska promuje nową, chłodzącą szminkę Rimmel Cool Shine.
0 1 0 0 0 8.11.2006PND Futura zmienia Fantasię Danone’aAgencja PND Futura pracuje obecnie nad nową architekturą marki Fantasia, jednym z najpopularniejszych subbrandów Danone’a. Sprzedawana w unikalnym, umożliwiającym samodzielne mieszanie smaków kubeczku Fantasia oferuje bogactwo wariantów, duży wybór polew i dodatków, co sprawia, że od lat cieszy się nieustającym uznaniem konsumentów.
0 1 0 0 0 8.11.2006Hakerzy – wypijmy za błędy!FreecoNet - platforma umożliwiająca darmowe połączenia pomiędzy zarejestrowanymi na niej numerami telefonów stacjonarnych od dowolnego operatora (tradycyjnego lub VoIP) - ogłasza konkurs, w ramach którego oferuje polskim hakerom jedyną w swoim rodzaju szansę zaprezentowania swoich możliwości.
0 1 0 0 0 8.11.2006Podarunkowa kampania Sodexho PassSodexho Pass Polska, ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych, wystartował z kampanią świąteczną. Przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem firma wprowadziła do oferty MIX Podarunków, czyli świąteczny zestaw bonów składający się z Kuponów Podarunkowych, Restauracyjnych i Kulturalno-Rekreacyjnych. Pozwoli on pracodawcom pełniej zaspokoić zróżnicowane potrzeby obdarowywanych pracowników.
0 1 0 0 0 8.11.2006PND Futura przyciąga do LisneraFirma Lisner przygotowała promocję konsumencką, w której do zdobycia jest kolekcja unikalnych magnesów oraz tablica magnetyczna. Opracowanie komunikacyjne i kreację materiałów zlecono agencji PND Futura.
0 1 0 0 0 8.11.2006Rusza I ogólnopolska „Olimpiada Zdrowia”W połowie listopada br. w gimnazjach na terenie całego kraju rozpocznie się I ogólnopolska „Olimpiada Zdrowia”, czyli konkurs wiedzy na temat żywności i zdrowego żywienia. Organizatorem i pomysłodawcą akcji jest firma Indykpol S.A. Patronat nad całym programem sprawuje Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Ministerstwo Zdrowia.