0 1 0 0 0 30.10.2006Europrodukt 2006 wręczony DPD Masterlink27 października w Ministerstwie Gospodarki odbyła się uroczystość wręczenia nagród w jubileuszowej X edycji konkursu Europrodukt.
0 1 0 0 0 30.10.2006Fructis: renowacjaAgencja Publicis przygotowała kampanię informującą o nowej formule szamponu Garnier Fructis
0 1 0 0 0 30.10.2006Warsaw Point” jeszcze bardziej elitarny i warszawskiListopadowy numer „Warsaw Point” wyszedł na rynek z nowym layoutem. „Warsaw Point” to ekskluzywny magazyn traktujący o życiu kulturalnym i społecznym stolicy. Magazyn ewaluował od kilku miesięcy, odkąd został utworzony nowy zespół redakcyjny, a jego szefową została Krystyna Lewenfisz-Kulesza, warszawianka z urodzenia i przekonania.
0 1 0 0 0 30.10.2006Znajdź swoich znajomych i sąsiadów w Osobie.plSerwis Osobie.pl wzbogacił się o nowy mechanizm – tzw. geo lokalizację, która pozwala użytkownikom na znalezienie znajomych z tego samego miasta, a nawet ulicy.
0 1 0 0 0 30.10.2006Marketing e-mailowy przyjazny klientowi?K. Newcomb, E-mail Marketers Must Get Relevant, "ClickZ", 26.10.2006 Najnowsze badania przeprowadzone przez Jupiter Research pokazują, że - mimo iż wciąż otrzymujemy podobną liczbę e-maili - spędzamy mniej czasu na przeglądaniu swojej poczty. David Daniels alarmuje, że marketerzy przywiązują zbyt małą wagę do odpowiedniej personalizacji ofert i segmentacji potencjalnych klientów.
0 1 0 0 0 30.10.2006_hangalee.com w szkoleAgencja Nowych Mediów i Internetu _hangalee.com przygotowała dla swojego klienta, firmy Star Foods S.A., konkurs, którego głównym zadaniem jest wzmocnienie świadomości marek StarChips i Mr Snaki wśród dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Powstała strona internetowa konkursu, na której uczestnicy mogą zamieszczać wykonane przez siebie zdjęcia i rywalizować o atrakcyjne nagrody. Konkurs ruszył 9 października.
0 1 0 0 0 30.10.2006Stratosfera stowarzyszona z Added Value, największą na świecie firmą konsultingu marketingowegoStratosfera, lider rynku marketingu strategicznego w Polsce, staje się partnerem Added Value, największej w skali globalnej grupy firm doradztwa marketingowego.
0 1 0 0 0 30.10.2006Bazy danych Acxiom Polska w kampaniach PKO BPPo rewizji i podsumowaniu przeprowadzonych akcji marketingu bezpośredniego do respondentów z bazy Acxiom, PKO Bank Polski postanowił rozszerzyć zakres współpracy z firmą.
0 1 0 0 0 30.10.2006Just negocjuje dla KomfortuJust przygotował nową kampanię sieci sklepów Komfort. Kampania pod tytułem „Targuj się" zachęca do negocjowania cen przy zakupie produktów z oferty Komfortu.
0 1 0 0 0 30.10.20064Fun.tv wchodzi na giełdęSpółka 4fun.tv SA planuje debiut giełdowy w I kwartale 2007 roku. Zapowiada budowę interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G. W dalszym ciągu zamierza doskonalić własną ofertę programową, wzmacniać swój wizerunek na rynku mediów oraz inwestować w najnowsze rozwiązania technologiczne.