Espresso

12 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2006

McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻ

Kampania obejmująca telewizję, radio i prasę, rozpoczęła się 7 października i potrwa do 13 listopada. Ma ona na celu wesprzeć ofertę Banku BGŻ skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to już druga duża kampania reklamowa (po kampanii Kredytu Mieszkaniowego) komunikująca nowy wizerunek banku, prezentująca jego nowe logo wraz z claimem „Pieniądze są dla ludzi”, którym towarzyszy nowy jingiel.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2006

Juliette Lewis poprowadzi internetowy show MTV Europe Music Awards 2006 na www.mtv.pl/ema

Juliette Lewis, aktorka i wokalistka zespołu Juliette And The Licks, poprowadzi ekskluzywny internetowy show, towarzyszący MTV Europe Music Awards 2006, który będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem 28 serwisów internetowych. Po raz pierwszy w historii europejskich Nagród MTV internauci będą mogli wybierać spośród trzech jednoczesnych relacji: transmisji z gali, którą poprowadzi Justin Timberlake, specjalnego show zza kulis, prowadzonego przez Juliette Lewis oraz występów m.in. The Killers, Keane i Outlandish na żywo z Rådhuspladsen.

Poprzednie Następne