0 1 0 0 0 12.10.2006McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻKampania obejmująca telewizję, radio i prasę, rozpoczęła się 7 października i potrwa do 13 listopada. Ma ona na celu wesprzeć ofertę Banku BGŻ skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to już druga duża kampania reklamowa (po kampanii Kredytu Mieszkaniowego) komunikująca nowy wizerunek banku, prezentująca jego nowe logo wraz z claimem „Pieniądze są dla ludzi”, którym towarzyszy nowy jingiel.
0 1 0 0 0 12.10.2006Agencja TBWA i Maciej Kuroń dla Banków ŻywnościAgencja TBWA przygotowała 20-minutowy film o działalności Banków Żywności z udziałem Macieja Kuronia. Film ten jest materiałem do wykorzystania przez stacje telewizyjne, jak również będzie dołączany do prasy fachowej.
0 1 0 0 0 12.10.2006Ekspansja Call Center PolandCall Center Poland - lider branży outsourcingu call center otworzył nowe call center.
0 1 0 0 0 12.10.2006Olsztyn w błękicie3 października w olsztyńskim klubie SARP została otwarta wystawa z cyklu Bombay Sapphire Inspiruje. Olsztynianie będą mogli podziwiać niezwykłe szklane projekty, pochodzące z finałów międzynarodowego konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition, jeszcze przez tydzień.
0 1 0 0 0 12.10.2006Wszystko gra z Maoam16 października rusza kolejna w tym roku akcja marketingowa firmy Haribo. Specjalna loteria promocyjna Maoam skusi młodych fanów słodyczy zestawami konsol i gier Play Station 2. Szanse na otrzymanie nagrody ma każdy, kto zbierze dwa dowolne opakowania po produktach Maoam i wyśle je na wskazany adres.
0 1 0 0 0 12.10.2006Aby pokochać codzienność – www.kalendasz.plNareszcie można mieć już swój indywidualny kalendarz ścienny - taki, który codziennie będzie cieszył widokiem ukochanych osób, miejsc, krajobrazów oraz będzie pamiętał o wszystkich ważnych terminach.
0 1 0 0 0 12.10.2006Juliette Lewis poprowadzi internetowy show MTV Europe Music Awards 2006 na www.mtv.pl/emaJuliette Lewis, aktorka i wokalistka zespołu Juliette And The Licks, poprowadzi ekskluzywny internetowy show, towarzyszący MTV Europe Music Awards 2006, który będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem 28 serwisów internetowych. Po raz pierwszy w historii europejskich Nagród MTV internauci będą mogli wybierać spośród trzech jednoczesnych relacji: transmisji z gali, którą poprowadzi Justin Timberlake, specjalnego show zza kulis, prowadzonego przez Juliette Lewis oraz występów m.in. The Killers, Keane i Outlandish na żywo z Rådhuspladsen.
0 1 0 0 0 12.10.2006Zentropy Partners tworzą polski oddział Usability Proffessionals AssociationZ inicjatywy firmy Zentropy Partners powstaje stowarzyszenie, którego odpowiednik w Stanach Zjednoczonych istnieje od 1991 roku. Jego celem jest wspieranie i promocja takiego projektowania interfejsów urządzeń elektronicznych, aplikacji komputerowych i sieciowych (m.in. serwisów internetowych), by były one jak najbardziej intuicyjne i przyjazne dla użytkownika (user-centered design).
0 1 0 0 0 12.10.2006Discovery Networks Europe laureatem tegorocznej nagrody Prix ItaliaProgram „Tragedia w Biesłanie” wyprodukowany na zlecenie Discovery Networks Europe przez October Films, zdobył prestiżową nagrodę w kategorii programu dokumentalnego obrazującego najnowsze wydarzenia na 58 Ceremonii Prix Italia w Wenecji.