0 1 0 0 0 9.10.2006Rozdawali samochodyTego dnia słońce zaświeciło dla 23 szczęściarzy. Rozdawano samochody osobowe, zestawy sprzętu narciarskiego, weekendowe pobyty w górach połączone z profesjonalną nauką jazdy na nartach, a także urządzenia RTV.
0 1 0 0 0 9.10.2006Salt & Pepper wzmacnia wizerunek opakowań marki BiLFirma Libella powierzyła kolejny już projekt Agencji Salt & Pepper: unowocześnienie opakowań serii płynów do prania marki BiL.
0 1 0 0 0 9.10.2006Hanna Gronkiewicz-Waltz w Gazecie WyborczejKandydaci na prezydenta Warszawy zredagują stołeczną „Gazetę Wyborczą". Już dzisiaj „Gazetę” poprowadzi Hanna Gronkiewicz–Waltz. Na portalu gazeta.pl (www.gazeta.pl/warszawa) będzie można podejrzeć jak kandydatka na prezydenta Warszawy radzi sobie w redakcyjnej pracy. Efekty jej niecodziennego zajęcia w jutrzejszym wydaniu „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 9.10.2006CR Media uruchamia blogaCR Media Consulting uruchamia własnego bloga korporacyjnego. Pod adresem blog.crmedia.pl na bieżąco będą się pojawiały opinie i analizy specjalistów CR Media na tematy związane z rynkami reklamy internetowej, prasowej i radiowej.
0 1 0 0 0 9.10.2006Kampania społeczna dotycząca równouprawnienia kobiet i mężczyzn na rynku pracyAgencja Reklamowa MARTIS w wyniku przetargu wygrała obsługę Fundacji Feminoteka i rusza z kampanią społeczną.
0 1 0 0 0 9.10.2006Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardyPLAKATIV Poland sp. z o.o. zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard®. Klientem Plakativ został jeden z największych w Europie festiwali bluesowowych - Rawa Blues Festival, który nieprzerwanie od ponad 25 lat odbywa się w katowickim Spodku. Motywem reklamowym 26 edycji festiwalu, który odbył się 7 października br., było hasło „Kup bilet wygraj Mitsubishi Pajero Irka Dudka”. W tym roku organizator przeznaczył swój charakterystyczny, czarny samochód jako nagrodę do wylosowania spośród wszystkich uczestników festiwalu.
0 1 0 0 2 9.10.2006iloggo.pl – nowa era Internetu4 października br. w siedzibie firmy ATM S.A. odbyła się konferencja prasowa, na której oficjalnie zaprezentowano nowy projekt internetowy – iloggo.pl.
0 1 0 0 0 9.10.2006Mamy dość monopoluZ badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że blisko 40% Polaków zdecydowanie chciałoby, aby na rynku pojawił się konkurent Poczty Polskiej. Kolejne 32% wskazało odpowiedź: "zdecydowanie tak", tylko 7% respondentów jest zdecydowanie przeciwna wejściu nowego gracza na rynek pocztowy.
0 1 0 0 0 9.10.2006„Czy PR jest manipulacją?”P. Kołak, Czy PR jest manipulacją?, "Wirtualne Media", 5.10.2006 Polemika z artykułem Nilsa Klawitera ("Der Spiegel") deprecjonującym - według autora felietonu - public relations i osoby zajmujące się tą dziedziną.
0 1 0 0 0 6.10.2006Mistrzostwa Polski FIFA 07Electronic Arts Polska poinformowało o rozpoczęciu elektronicznej rejestracji na Mistrzostwa Polski FIFA 07. Wszyscy zainteresowani udziałem w tegorocznym turnieju mogą zgłaszać się na oficjalnej stronie internetowej, która znajduje się pod adresem www.polska.ea.com/pages/4452/.