0 1 0 0 0 3.10.2006Nowa kampania reklamowa CROPP TOWN ruszyłaRozpoczęła się nowa kampania reklamowa sieci sklepów z odzieżą marki Cropp Town (własność spółki LPP). Kampania nosi tytuł „Człowieku wyluzuj”.
0 1 0 0 0 3.10.2006Ferrari w Galerii i w InternecieW Polsce zarejestrowanych jest tylko 11 samochodów marki Ferrari. Jeszcze do 8 października na wszystkich fanów motoryzacji czeka nie lada gratka. 9 różnych modeli tego legendarnego koncernu można zobaczyć w jednym miejscu w Polsce w ramach wyjątkowej akcji promocyjnej.
0 1 0 0 0 3.10.2006Grandes Kochonos agencją kreatywną Gazety PrawnejZespół marketingowy Gazety Prawnej kontynuuje działania zmierzające w kierunku zbudowania modelowego marketingu prasowego. Kolejnym krokiem jest współpraca z agencją kreatywną Grandes Kochonos, która wygrała przetarg na obsługę full service marki Gazeta Prawna.
0 1 0 0 0 2.10.2006PRacujemy dla CiebieWykluło się nowe pisklę branży public relations: agencja EASY WRITERS, świadcząca usługi PR w sposób niestandardowy.
0 1 0 0 0 2.10.2006Target Marketing Group dla marki IneaNajwięksi wielkopolscy operatorzy kablowi: TKP, PUT Koma, ELSAT oraz ICP rozpoczęli kampanię wizerunkową wspólnego produktu - marki INEA, łączącego dostęp do szerokopasmowego internetu, telefonii stacjonarnej oraz telewizji kablowej.
0 1 0 0 0 2.10.2006Festiwal Smaku na otwarcie Wild Bean CafeAgencja GPD promuje nowe restauracje przy BP.
0 1 0 0 0 2.10.2006Wielkie joł! Nadchodzi TedefonTede – najbardziej znany polski artysta sceny hip-hop - oraz Samsung Electronics Polska wprowadzają na polski rynek TEDEFON. Design telefonu został zaprojektowany przez Tede, a przygotowany przez Cybe – jednego z najlepszych malarzy grafitti w Polsce. Tedefon wyposażony jest w specjalnie przygotowane tapety i dzwonki MP3 z muzyką hip-hop związane z czwartą solową płytą Tede "Esende Mylffon".
0 1 0 0 0 2.10.2006Men at Work wspiera nową kampanię Laboratorium Kolastyna S.A.Agencja Men at Work została wybrana w drodze przetargu do obsługi BTL kampanii promocyjnej marki kosmetycznej Laboratorium Kolastyna. Kampania jest zaplanowana na koniec roku (październik, listopad, grudzień). Celem kampanii, poza pozycjonowaniem marki, jest wypromowanie nowej linii produktów adresowanych do kobiet w wieku 25-39 lat. Men at Work odpowiada za akcję samplingową, przygotowanie materiałów POS dla handlu oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego. Nowe produkty będą reklamowane w TV, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych (outdoor).
0 1 0 0 0 2.10.2006Eurostudent w nowym roku akademickimW dyskretnie odświeżonej szacie graficznej i w rekordowo dużej objętości „Magazyn Akademicki Eurostudent” – najpoczytniejsze czasopismo studenckie – rozpoczyna nowy rok akademicki. W październikowym numerze pisma znajdą się, jak zwykle, najbardziej aktualne tematy z życia studenckiego.
0 1 0 0 0 2.10.2006Słodki Wawel w porywającym rytmiePierwsze spotkanie Agencji Reklamowej GPD z firmą Wawel zaowocowało nową, ekspresyjną wersją telewizyjnego przeboju słodkiego trio – Kasztanków, Tiki-Taków i Malagi.