0 1 0 0 0 4.10.2006Paralotna z Nikonem D80 w TVBillboard sponsorski dla Nikon Polska to najnowsza produkcja Agencji Paralotna.
0 1 0 0 0 4.10.2006Eksperyment Życie w TVP2Od 6 października b. r., na antenie TVP 2 rozpocznie się emisja filmów pt. ”Eksperyment Życie”, z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, zrealizowanych w ramach projektu ,,Orlen. Bezpieczne drogi”. Program będzie gościł w ramówce TVP 2 w każdy piątek o godzinie ok. 17:52, aż do 22 grudnia b. r.
0 1 0 0 0 4.10.2006Mleczne Alpy z DATA SOLUTIONS i OSM w ŁowiczuPod hasłem „Wczasy w Alpach” 1 października rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży mleka UHT marki łowickie w kart. 1L o zawartości tłuszczu 3,2%, 2% i 1,5%. Akcja jest związana z rocznicą 100–lecia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu i potrwa do końca stycznia 2007 roku. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży mleka łowickiego w opakowaniach kartonowych. Za realizację odpowiedzialna jest agencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS.
0 1 0 0 0 4.10.2006Filip Korczycki – zawodnik windsurfingu – sponsorowany przez KolastynęGrupa Kolastyna – czołowy polski producent kosmetyków – przedłużyła umowę sponsoringu z Filipem Korczyckim, młodym i obiecującym zawodnikiem windsurfingu, zaliczanym do grona najbardziej utalentowanych w Polsce. Sezon 2006 jest dla młodego sportowca niezwykle udany: Korczycki zajął we wrześniu br. 2. miejsce na Mistrzostwach Polski Szkół Wyższych w Sopocie oraz 3. miejsce w zawodach Pucharu Polski 2006. Zanotował również bardzo dobry wynik w Mistrzostwach Europy w Portugalii, gdzie uplasował się na 4. pozycji wśród 15 startujących zawodników z Polski.
0 1 0 0 0 4.10.2006BERGSON sponsorem głównym ŚLĄSK WROCŁAWOd 4 października 2006 oficjalna nazwa wrocławskiego zespołu koszykarskiego to BERGSON Śląsk Wrocław.
0 1 0 0 0 4.10.2006DEEP – I etap konkursu już za namiPierwszego października zakończył się I etap konkursu marki DEEP „Ułóż ciuchy i zgarnij 11 000 zł”. Na stronie internetowej www.deep.com.pl opublikowano 239 prac konkursowych. Od 20 do 30 września konkursową stronę www odwiedziło ponad 150 000 osób.
0 1 0 0 0 4.10.2006Największa kampania UniversumNa początku października rozpoczęła się największa kampania outdoorowa przygotowana przez Universum Promotion Group – lidera wielkiego formatu w Polsce. W 51. miastach na przeszło 60. nośnikach promowana jest platforma cyfrowa nowej generacji „n” należąca do ITI Neovision.
0 1 0 0 0 4.10.2006Mmd otwiera biura we wschodniej EuropieMmd, jedna z wiodących sieciowych firm doradczych PR i PA, rozszerza swoją działalność na rynki Europy Wschodniej. Do sieci działających już 18 biur dołączyły właśnie oddziały na Litwie, Łotwie i w Estonii. Nowymi operacjami Mmd zarządza Ian Herbison, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający Mmd Polska.
0 1 0 0 0 4.10.2006Amerykański EchoStar nowym klientem agencji HYPERmediaW polskim Internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Planowanie i zakup mediów internetowych powierzono agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR).
0 1 0 0 0 4.10.2006Strategiczne partnerstwo Clorox i Globol PolskaClorox Company, jeden z największych na świecie producentów branży FMCG powierzył dystrybucję swoich produktów w Polsce firmie Globol Polska podpisując z nią 28 września w Warszawie kontrakt dystrybucyjny.