0 1 0 0 0 31.08.2006Daj się porwać Euro-Reklamie z Double BrandAgencja Double Brand wybrana została przez Międzynarodowe Targi Poznańskie do przygotowania key visual dla przyszłorocznych wiosennych targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, jesiennych Euro-Reklama GIFT EXPO oraz jesiennych Targów Obuwia i Wyrobów Skórzanych.
0 1 0 0 0 31.08.2006Rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia4 września br. rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem „BIS - Bardzo Inna Stacja”. Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz utrwalenie wizerunku BIS Polskiego Radia jako poznawczo-młodzieżowego programu, stawiającego na interaktywność i muzykę alternatywną.
0 1 0 0 0 31.08.2006Multimedialny Atlas Świata na CD z Gazetą Prawną4. września do Gazety Prawnej dołączona zostanie płyta CD – Atlas Świata – zawierająca użyteczne kompendium wiedzy o współczesnym świecie.
0 1 0 0 20 31.08.2006„S@motność w sieci” z mBankiemmBank zaprasza na wystawę zdjęć inspirowanych kadrami z filmu S@motność w Sieci. Klienci mBanku mogą wygrać zaproszenia na premierowe pokazy filmu.
0 1 0 0 0 31.08.2006Warszawski Festiwal Biegowy 15-17 września 2006Warszawski Festiwal Biegowy jest jedną z najważniejszych i największych imprez sportowych w naszym kraju. W ubiegłorocznej edycji festiwalu wzięło udział prawie 5 tys. osób, a kilkanaście tysięcy warszawiaków im kibicowało.
0 1 0 0 0 31.08.2006103 tysiące atrakcji na Wielkim Pikniku Rodzinnym Radia KolorJuż w najbliższą niedzielę, 3 września, w Parku Kultury w Powsinie z okazji zakończenia wakacji odbędzie się kolejna edycja tradycyjnego Wielkiego Pikniku Rodzinnego Radia Kolor. Tym razem jeszcze bardziej spektakularny i pełen kolorowych atrakcji.
0 1 0 0 0 31.08.2006Communication Unlimited wsparła launch nowej sieci fitnessOstatniego dnia sierpnia startuje pierwszy w Polsce klub sieci fitness Shape. Agencja reklamowa Communication Unlimited jest współodpowiedzialna za przygotowanie kampanii wprowadzającej markę na rynek.
0 1 0 0 0 30.08.2006Zielona Budka gra w golfaWyrafinowany smak lodów doskonale współgra z prestiżowymi imprezami. Dlatego właśnie Zielona Budka sponsoruje tegoroczną edycję Międzynarodowego Turnieju Golfowego „PRESIDENT’S CUP”, który odbędzie się 2 września w Rajszewie koło Warszawy.
0 1 0 0 0 30.08.2006Nowa kampania agencji DougFaberFamilyDougFaberFamily przeprowadzi kolejny etap kampanii makaronów PRIMO GUSTO.
0 1 0 0 0 30.08.2006Peppermint przygotuje drzwi otwarte dla SkodyAgencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na przygotowanie drzwi otwartych w salonach sprzedaży w związku z wprowadzaniem na rynek Skody Roomster. Przetarg rozpisany został w lipcu, brały w nim udział 2 agencje.