0 1 0 0 0 24.08.2006ECCO Walkathon w EmpikachNajwiększa impreza charytatywna ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli, co roku gości w sześciu krajach na trzech kontynentach. Każda edycja ma niepowtarzalną atmosferę wspólnej zabawy i jeden cel – poprzez aktywność fizyczną i zaangażowanie uczestników zebrać jak najwięcej pieniędzy, aby wspomóc fundacje, które niosą pomoc potrzebujących i troszczą się o nasze środowisko.
0 1 0 0 0 24.08.2006Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH„Szczęśliwie postanowiłem być sobą” – wyznaje Ryszard Horowitz w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”, a profesor Jerzy Bralczyk opowiada, dlaczego przestał wierzyć w istnienie języka reklamy.
0 1 0 0 0 24.08.2006Internauci głosują na Kolory PasjiFirma Cezex uruchomiła na swojej stronie internetowej głosowanie na najlepszy projekt spośród 303 zgłoszonych do konkursu Kolory Pasji 2007. Projekt wybrany przez Internautów zostanie zamieszczony na jednej z kart przyszłorocznego kalendarza. Będzie to już VI-ta edycja prestiżowego projektu organizowanego przez Cezex. Jego celem jest stworzenie kalendarza zawierającego unikalne, graficzne interpretacje tematu „kolory pasji” przygotowane przez wiele agencji reklamowych, które będą wydrukowane w perfekcyjny sposób przez kilkanaście drukarni na nietuzinkowych papierach z oferty Cezexu.
0 1 0 0 1 24.08.2006Radio ZET partnerem kampanii „Pij Mleko! Będziesz wielki”Kampania społeczna „Pij Mleko! Będziesz wielki” prowadzona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA do końca sierpnia będzie obecna na antenie Radia ZET. Stacja dołączyła do grona partnerów bezpłatnie użyczających czasu antenowego tej bezprecedensowej akcji.
0 1 0 0 0 24.08.2006Papermate – amerykańska marka ma zamiar podbić polski rynekAgencja reklamowa Schulz realizuje promocję konsumencką dla Newell Rubbermaid – Sanford Brands. Akcja dotyczy wprowadzanej właśnie na polski rynek marki Papermate – piśmienniczych artykułów szkolnych i biurowych.
0 1 0 0 0 24.08.2006Grupa Fresh dla płatków NestléGrupa Fresh dokonała adaptacji opakowań płatków śniadaniowych Nestlé, przeznaczonych na rynek polski, rumuński oraz słowacki.
0 1 0 0 0 24.08.2006Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol DelectaOd 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.
0 1 0 0 0 24.08.2006Spaceruj i pomagajJuż 23 września 2006 roku kilka tysięcy warszawiaków spotka się na Polu Mokotowskim, żeby wziąć udział w drugiej edycji międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. W tym roku uczestnicy mają do wyboru dwie trasy o długości 6 i 10 kilometrów, a zebrane podczas spaceru pieniądze zostaną przekazane na realizację projektów trzech fundacji charytatywnych: Polskiej Akcji Humanitarnej, Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz WWF.
0 1 0 0 0 24.08.2006Discovery Channel rozwija wyobraźnię swoich widzówNasze życie składa się z krótkich momentów, serii wydarzeń, związanych ze sobą lub nie. Każda chwila jest unikalna i niepowtarzalna. Właśnie dlatego Discovery Channel postanowiło dać widzom jedyną w swoim rodzaju szansę wzięcia udziału w niezwykłej inicjatywie. Na stronie internetowej kanału zamieszczono 10 krótkich filmików prezentujących momenty z życia zwykłych ludzi. Wybrane sceny pobudzają wyobraźnię i zachęcają do znalezienia odpowiedzi na pytanie: „Co następnie się wydarzyło?”. Każdy, kto wejdzie pod adres: www.discoverychannel.pl/moments może napisać własne zakończenie jednej z zaprezentowanych scen i wygrać atrakcyjną nagrodę – kamerę cyfrową.
0 1 0 0 0 24.08.2006Gazeta Prawna z Praktyczną Encyklopedią Prawa na CD28. sierpnia wraz z Gazetą Prawną czytelnicy będą mogli kupić pierwszą płytę CD z cyklu Praktyczna Encyklopedia Prawa. Praktyczna Encyklopedia Prawa to użyteczny, przystępnie napisany i łatwy w nawigacji poradnik skierowany głównie do czytelników szukających praktycznych rozwiązań codziennych problemów prawnych. Kolejne cztery części multimedialnej encyklopedii znajdą się przy następnych, wtorkowych wydaniach Gazety Prawnej.