0 1 0 0 0 11.08.2006Pilsner Urquell i jazz na wwwOd kilku tygodni wielbiciele niedzielnej audycji "Siesta", emitowanej na antenie radiowej "Trójki", mogą również posłuchać on-line bieżących i archiwalnych wydań na www.jazz.pilsner.pl.
0 1 0 0 0 11.08.2006RMF FM zyskuje słuchaczyRadio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród polskich stacji radiowych, sukcesywnie zyskując nowych słuchaczy. Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, zasięg dzienny RMF FM wynosi blisko 28%, co oznacza, że każdego dnia kontakt z tą stacją ma ponad 8,3 mln słuchaczy. Kolejna w rankingu rozgłośnia, radio ZET, notuje wynik o 4% niższy, co wskazuje na to, że dziennie słucha tej stacji ponad 1,2 mln osób mniej niż radia RMF FM.
0 1 0 0 0 11.08.2006Barometr nastrojów ekonomicznychLipiec przyniósł dalsze pogorszenie wskaźnika klimatu konsumenckiego PENKON. W porównaniu z ubiegłym miesiącem wartość jego obniżyła się o 1,4pkt. Wskaźnik percepcji sytuacji ekonomicznej kraju PESK oraz kondycji finansowej gospodarstw OGD w porównaniu z miesiącem ubiegłym również odnotowały spadek (odpowiednio o 2 i 0,7pkt.).
0 1 0 0 0 11.08.2006Pentor Research International partnerem głównym WorldBrandPentor Research International został partnerem głównym WorldBrand - Rankingu Marek Międzynarodowych.
0 1 0 0 0 11.08.2006Technologia Koloru w Twoim mieścieW drugiej połowie września br. firma Reprograf, wyłączny dystrybutor komercyjnej rodziny urządzeń HP Indigo, zaprasza na spotkania z serii „Technologia Koloru”. W tym okresie olbrzymia ciężarówka, w której znajduje się maszyna drukująca HP Indigo 5000, objedzie z Reprograf-em Polskę, aby umożliwić klientom uczestnictwo w prezentacjach tego urządzenia.
0 1 0 0 0 11.08.2006Ericsson i Polkomtel podpisały umowę na budowę sieci 2G i 3GEricsson sp. z o.o. i Polkomtel SA, operator sieci Plus i Sami Swoi, podpisały trzyletni kontrakt na usługi projektowania, rozwoju, wdrażania i integracji nowej sieci 2G/3G. Umowa obejmuje region północny i zachodni Polski i wchodzi w życie 1 października 2006 roku.
0 1 0 0 0 11.08.2006II Kongres Potencjał Rynku MłodzieżowegoJak skutecznie budować lojalność przyszłych klientów 26-27 października 2006, Hotel Jan III Sobieski, Warszawa.
0 1 0 0 0 11.08.2006Nowe call/contact center w Grupie AllianzZ początkiem lipca tego roku wdrożone zostało nowe centrum obsługi kontaktu Grupy Allianz. To największe jak dotąd wdrożenie Interactive Inteligence Customer Interaction Center w Polsce.
0 1 0 0 0 11.08.2006Augustowianka – króluje na Podlasiu i nie tylko…Augustowianka Sp. z o.o., producent naturalnej wody mineralnej, rozpoczyna działania reklamowe, wspierające wizerunek firmy oraz jej produktów. Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki, szczególnie w regionie Podlasia i Mazur, skąd wydobywana jest unikatowa kompozycja składników mineralnych zawartych w wodzie „Augustowianka”.