0 1 0 0 0 14.07.2006Budżet shopper marketingowy Procter & Gamble trafia do Saatchi & Saatchi XSaatchi & Saatchi X została główną agencją shopper marketingową Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 14.07.2006Agencja Euro RSCG Warsaw wspiera kampanię społeczną „Zwolnij. Szkoda życia”Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii społecznej „Zwolnij. Szkoda życia.”, której celem jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa. Agencja zaangażowała się w realizację głównych elementów kampanii: spotu telewizyjnego, emitowanego na antenie TV oraz kampanii outdorowej obejmującej całą Polskę.
0 1 0 0 0 14.07.2006Letnie kino „Machiny”„Machina” rozpoczyna letnie działania dla swoich czytelników. Przez całe wakacje w nadmorskich kurortach przeprowadzona będzie seria promocyjnych działań magazynu.
0 1 0 0 0 14.07.2006Logitech rozpoczyna współpracę z popularnym serwisem YouTubeLogitech (SWX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), światowy lider w dziedzinie produkcji kamer internetowych, poinformował wczoraj o zawarciu umowy marketingowej z YouTube – największym serwisem internetowym, w którym użytkownicy mogą zamieszczać swoje krótkie filmy i zaprezentować je szerokiej publiczności.
0 1 0 0 0 13.07.2006Loteria promocyjna karmelków musujących ZozoleFirma Mieszko SA zakończyła Zozomanię – loterię promocyjną Zozoli.
0 1 0 0 0 13.07.2006GoodFellows dla AD PolskaAgencja GoodFellows advertising&event service wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej firmy AD Polska – czołowego dystrybutora części, akcesoriów i nowoczesnych rozwiązań dla motoryzacji.
0 1 0 0 0 13.07.2006Pragnienie wciąż bez szansOd 17 lipca, w ramach trwającej od marca kampanii pod hasłem „Pragnienie nie ma szans”, rusza nowy spot reklamowy napoju Sprite. Spot będzie kontynuacją serii zaskakujących i prowokacyjnych filmów reklamowych ze Sprite’em i Pragnieniem, w których role wciela się dwóch młodych ludzi: Chudy i Kudłaty. Niezależnie od tego, kto w danym momencie jest Spritem a kto Pragnieniem, pewne jest jedno: zawsze z Pragnieniem wygrywa Sprite.
0 1 0 0 3 13.07.2006Errorysta nadal poszukiwanyDnia 09.07.06 dobiegł końca pierwszy etap konkursu organizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie. Walka o indeks uczelni i zaszczytny tytuł Pierwszego Hackera Rzeczypospolitej nadal jednak trwa. Wciąż można jeszcze przyłączać się do zabawy i zmagać z kolejnymi, coraz trudniejszymi zadaniami.
0 1 0 0 0 13.07.2006Muzyczne gwiazdy na Festiwalu Warsaw Monopoly Open 2006Tegoroczny Festiwal Warsaw Monopoly Open 2006, który odbędzie się w dniach 8-10 września na terenach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego przy ulicy Ciszewskiego 10, to przede wszystkim gry i dobra zabawa. Dla wszystkich graczy i dopingującej im publiczności organizatorzy przygotowali jednakże wiele dodatkowych atrakcji. Różne gatunki muzyki sprawią, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
0 1 0 0 0 13.07.2006Branżowy magazyn „Biznes i Energia”Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A. Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.