1 1 0 0 0 28.06.2006Reklama pralki Ariston Aqualtis nagrodzona Złotym Lwem w CannesReklama pralki Ariston Aqualtis „Podwodny świat” została nagrodzona Złotym Lwem podczas zakończonego w ubiegłą sobotę 53. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions. Aqualtis doceniona została w najbardziej prestiżowej kategorii – filmu reklamowego.
0 0 0 0 0 27.06.2006K2 w pałacuZ dniem 3 lipca br. nową siedzibą K2 Internet S.A. zostanie Pałac Działyńskich w Warszawie. Zmiana siedziby firmy ma związek ze znacznym wzrostem zatrudnienia i rozwojem portfolio klientów.
0 1 0 0 0 27.06.2006„SPAuzuj między meczami”„SPAuzuj między meczami” - pod takim hasłem Salon Urody & SPA Royal Vital, rozpoczął kampanię reklamową, mającą zachęcić do skorzystania ze specjalnej „Oferty Mundialowej”.
0 1 0 0 0 27.06.2006Delecta sponsoruje EUROPĘDelecta, należąca do norweskiego koncernu Rieber Foods Polska S.A. objęła patronatem i pomocą finansową bieżący sezon żeglarski międzynarodowej klasy EUROPA, rozgrywany pod nazwą Delecta Puchar Polski 2006.
0 0 0 0 0 27.06.2006Hand Made serwuje EspressoAgencja Hand Made wydała pierwszy numer swojego newslettera zatytułowanego Espresso.
0 1 0 0 0 27.06.2006Schulz przygotował innowacjny spot dla MlekovityTrzy właściwości jogurtów zamiast trzech smaków. To nowatorskie podejście do produktów mlecznych jakie zaprezentowała SM Mlekovita i agencja Schulz w nowej kampanii telewizyjnej „Jogurty Polskie”.
0 1 0 0 0 27.06.2006Paralotna: miedź nową kampanię dla BPH TFIMiedź albo nie mieć większe zyski? Miedź, czyli mieć! Oto jest odpowiedź.
0 1 0 0 0 27.06.2006Dragon Rouge dla FFiL Śnieżka S.A.Dragon Rouge – agencja brandingowa – jest autorem nowego konceptu pozycjonowania i stworzonej w oparciu o niego identyfikacji marki oraz grafiki linii opakowań dla farb Magnat, należących do FFiL Śnieżka S.A.
0 1 0 0 0 27.06.2006„Eco Alchemico” – wyprawa z National Geographic ChannelW dniach 23-24 czerwca odbyła się kolejna, siódma już wyprawa organizowana przez kanał National Geographic i At Media - Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
0 1 0 0 0 27.06.2006Letnie działania marki FloraPodczas dwóch wakacyjnych miesięcy, w 10 miastach Polski odbędą się „Pikniki bliskie sercu” - imprezy, podczas których każdy będzie miał okazję skorzystać z bezpłatnych badań czynników ryzyka chorób układu krążenia oraz uzyskać niezbędne informacje, jak prawidłowo dbać o swoje serce. Przedsięwzięcie jest jednym z elementów aktywacji marki Flora.