0 1 0 0 0 21.06.2006Wybierz fundusz w … pociąguCommercial Union realizuje ogólnopolską kampanię indoorową w pociągach podmiejskich.
0 1 0 0 0 21.06.2006Letnie imprezy z CYFRĄ+CYFRA+ sponsoruje tegoroczną akcję „Lato z radiem”. Wydarzenie obejmie cykl 18 weekendowych imprez plenerowych między 24 czerwca a 20 sierpnia na terenie całej Polski, połączonych z koncertami, konkursami, pokazami sztucznych ogni i wieloma innymi atrakcjami dla całej rodziny. CYFRA+ patronuje też 7. edycji Festiwalu Dobrego Humoru, który odbędzie się w dniach 29 czerwca - 1 lipca w Trójmieście.
0 1 0 0 0 21.06.2006Czas na lato – Lato na Czas!Sieć salonów ZIBI przygotowała specjalną promocję na lato. Każdy kto do 16 lipca dokona zakupu zegarka otrzyma letni upominek.
0 1 0 0 0 21.06.2006Ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym” PZU SA21 czerwca ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym”, której celem jest budowanie wśród kierowców świadomości, że na drodze każdy jest skłonny do nieodpowiedzialnych i niebezpiecznych zachowań oraz przekonanie ich do zmiany postaw. Tegoroczna kampania obejmie telewizję, radio, prasę, internet, reklamę zewnętrzną oraz eventy. Kampania jest elementem szeroko zakrojonych działań PZU na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
0 1 0 0 0 21.06.2006Pierwsza edycja katalogu adBOOK 2006adBOOK to rocznik, który ma być przede wszystkim narzędziem pracy osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, domach produkcyjnych, redakcjach, działach marketingu firm. Ma również stwarzać szansę promocji osób związanych z modą, reklamą, fotografią, grafiką, designem.
0 1 0 0 2 21.06.2006Errorysta zagraża internautomRozpoczęła się druga edycja konkursu „Pierwszy Hacker Rzeczypospolitej”, organizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie.
0 1 0 0 0 21.06.2006Jak efektywnie zmotywować pracowników i kontrahentów?Wzrost konkurencji między firmami wymaga zastosowania unikalnych narzędzi budowania ich przewag konkurencyjnych, zarówno wśród kontrahentów, jak i kluczowych pracowników spółki. Travelplanet.pl wychodzi naprzeciw tym potrzebom wprowadzając nowe rozwiązania dla segmentu B2B, za pośrednictwem swojej marki TravelPass.
0 1 0 0 0 21.06.2006Kult w cyklu „Najmniejsze Koncerty Świata” Radia Roxy FM29 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejny, już drugi, koncert z cyklu organizowanych przez Radio Roxy FM „Najmniejszych Koncertów Świata”.
0 1 0 0 0 21.06.2006eBay w DekoratornieBay.pl nawiązał współpracę z Dekoratornią – programem wnętrzarskim emitowanym w TV4, w którym stylistki zajmują się dekoracją i metamorfozą wnętrz. Premierowy odcinek Dekoratorni z przedmiotami zakupionymi na aukcjach eBay.pl, będzie można obejrzeć w niedzielę 25 czerwca.
0 1 0 0 0 21.06.2006Personicx Prospect PoolAcxiom Polska wprowadza do swojej oferty kolejny, nowy produkt. Personicx Prospect Pool, czyli jedna duża baza prospektów zbudowana z baz różnych dostawców opisanych za pomocą ogólnopolskiej segmentacji gospodarstw domowych Personicx, to propozycja dla firm chcących optymalizować koszty korzystania z marketingu bezpośredniego.