0 1 0 0 0 20.06.2006Laur Konsumenta dla OSRAMFirma OSRAM otrzymała złoty Laur Konsumenta 2006 w kategorii żarówek. Laur przyznaje Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej, a zwycięzcy wybierani są na podstawie badań konsumenckich prowadzonych we współpracy z Instytutem Gallupa.
0 1 0 0 0 20.06.2006PREMIUM BRAND 2006 – zbliża się wielkie wydarzenie dla „świata marketingu”PremiumBrand 2006 to pierwszy ranking reputacji marek w Polsce, którego gospodarzem jest FORBES. Konferencja Forbes Executive Forum odbędzie się 22 czerwca 2006 w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Tuż po niej o godzinie 18.00 zostaną wręczone nagrody podczas uroczystej Gali w Pałacu Kultury i Nauki. Całość imprezy zamkną warsztaty zorganizowane następnego dnia. Poświęcone będą zarówno teoretycznemu przeglądowi metod badania reputacji marki, jak i ich praktycznej aplikacji w strukturach marketingu.
0 1 0 0 0 20.06.2006PakStar 2006: nagroda dla Łowicza, wyróżnienie dla PysiaOpakowanie produktu ŁOWICZ CZEKO DZEMI – szklany słoiczek, idealnie dopasowany do dziecięcej rączki, pokryty kolorową folią termozgrzewalną otrzymał główną nagrodę w krajowym konkursie Pakstar 2006, zorganizowanym przez Centralny Ośrodek Badawczo- Rozwojowy Opakowań (COBRO), Krajowa Izbę Opakowań (KIO), Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz serwis branżowy: opakowania.com.pl. Patronem honorowym konkursu jest Minister Gospodarki.
0 1 0 0 0 19.06.2006K2 i Design by VolvoK2 Internet zostało partnerem programu Volvo Design (www.volvodesign.pl) organizowanego z okazji wprowadzenia do Polski nowego, koncepcyjnego modelu Volvo YCC. W ramach współpracy zespół K2 przygotował stronę internetową programu Volvo Design w technologii Flash.
0 1 0 0 0 19.06.2006Platforma Mediowa Point Group konsoliduje biuraPlatforma Mediowa Point Group – działająca na rynku usług marketingowo–wydawniczych przeprowadziła się 20 czerwca do nowego biura. Nowa siedziba PMPG znajduje się w prestiżowym i nowoczesnym kompleksie Jerozolimskie Business Park.
0 1 0 0 0 19.06.2006Edelman Polska wygrywa przetarg na obsługę Fujifilm Polska i wzmacnia Dział PR KorporacyjnegoAgencja Edelman Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Fujifilm Polska.
0 1 0 0 0 19.06.2006Euro RSCG Warsaw z nową kampanią dla Łagodnej Pomarańczy TymbarkuAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię telewizyjną dla soków Tymbark. Reklamy mają na celu poinformowanie o nowym produkcie firmy Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zapytaj o pożyczkę SMS-emOd lutego Provident Polska kontaktuje się ze swoimi klientami także za pomocą SMSów. To praktyczne narzędzie ułatwia komunikację z firmą. Administrowaniem usługą zajmuje się Webtel - Interactive Solutions.
0 1 0 0 0 19.06.2006Raporty Acxiom Polska na antenie Radia PiN 102 FMRadio PiN będzie wzbogacać swoje audycje o dane na temat polskich konsumentów gromadzone przez Acxiom Polska poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług.
0 1 0 0 0 19.06.2006Janmedia dla ENERGA informuje i edukujeJak zmienić grupę taryfową, ile kosztuje prąd, jak "czytać fakturę" oraz gdzie szukać oszczędności - odpowiedzi na te i wiele innych pytań klienci ENERGI znajdą w serwisie www.energa.pl. Serwis przygotowała agencja Janmedia Interactive.