0 1 0 0 0 19.06.2006PUMA Sponsorem Technicznym KKS Lech PoznańUmowa pomiędzy KKS Lech Poznań a PUMA Polska została podpisana na 3 lata i obejmuje kompleksowe ubranie pierwszej drużyny oraz wszystkich zespołów młodzieżowych. Puma uzyskała również tytuł Sponsora Biznesowego klubu wraz z pakietem usług marketingowych obejmujących m.in. reklamę zewnętrzną podczas meczów Lecha, a także wyłączność branżową.
0 1 0 0 0 19.06.2006Nowy portal INFOR.PL20 czerwca uruchomiony zostanie nowy, gruntownie przebudowany portal Grupy Wydawniczej INFOR. Nowa strona internetowa będzie bardziej czytelna, przystępna i przyjazna dla Internautów oraz reklamodawców.
0 1 0 0 0 19.06.2006Ahold Polska uruchomił nową stronę internetowąAhold Polska uruchomił swoją nową stronę internetową. Każdy internauta, który zajrzy na www.ahold.pl może zapoznać się z zupełnie odmienioną wizytówką firmy. Serwis jest atrakcyjniejszy zarówno pod względem szaty graficznej, jak i zawartości. Wszystkie spółki Aholda w Europie Środkowej (Ahold Polska, Ahold Czech Republic oraz Ahold Retail Slovakia) mają teraz jednolity design oraz podobne funkcje.
0 1 0 0 0 16.06.2006Rusza druga odsłona kampanii LECH LiteW poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.
0 1 0 0 0 16.06.2006RMF MAXXX NA SUNRISE FESTIVAL 2006RMF MAXXX objęło patronat nad nowym albumem DJ Krisa "Sunrise Festival 2006" oraz nad festiwalem muzyki klubowej o tej samej nazwie.
0 1 0 0 0 16.06.2006„Gazeta na Mundial”W dzień po meczu Polska – Niemcy, pomimo święta, w czwartek 15 czerwca, ukazało się bezpłatne wydanie „Gazety na Mundial”.
0 1 0 0 0 16.06.2006Sieć RMF MAXXX coraz silniejszaSieć radiowa RMF MAXXX umacnia swoją pozycję na rynku radiowym i sukcesywnie zyskuje słuchaczy.
0 1 0 0 0 14.06.2006„Biznes rodzinny w Polsce – praktyka zarządzania”19 czerwca 2006 r. (poniedziałek) w oddziale małopolskim Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University przy ul. Głowackiego 12 w Krakowie odbędzie się konferencja: "Biznes rodzinny w Polsce - praktyka zarządzania".
0 1 0 0 0 14.06.2006Zdobądź wiedzę z Digital OnePodczas VII Kongresu E-marketingu „Sprawdzone rozwiązania – najskuteczniejsze kampanie on-line” i poprzedzających go warsztatów najlepsi specjaliści Digital One podzielą się swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem branżowym.
0 1 0 0 0 14.06.2006Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.