Espresso

19 czerwca 2006

16 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2006

Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite

W poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.

14 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2006

Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej

71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.

Poprzednie Następne