Espresso

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Buty HEELYS

Jeszcze jedna rewolucja, tym razem w sposobie poruszania się. Buty HEELYS to zwykłe obuwie sportowe, jednak zaopatrzone w zmyślne kółeczko na pięcie. Powoduje ono, że zmieniając punkt ciężkości zaczynamy sunąć po chodniku. Ponoć powstał już nowy sport, heeling – kombinacja akrobatycznej jazdy i wymyślnych tricków. HEELYS nadają się też do tańca oraz, o dziwo, do zwykłego chodzenia. No i oczywiście nosząc je znów można „Wyrazić siebie”. Szerokiej drogi. www.heelys.com.pl

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Stojak Voodoo

Kolejny pomysł na oryginalne urządzenie kuchni – Voodoo stojak w kształcie człowieczka, w którego wbijamy noże po ich użyciu. Według niektórych „stylowy aż do bólu”. Mamy pewne wątpliwości. W komplecie oczywiście zestaw różnego rodzaju noży z ostrzami ze stali nierdzewnej. Czyżby przyjemne z pożytecznym? Jeśli komuś sprawia satysfakcję dźganie czerwonego ludzika w głowę skrobaczką do ziemniaków, proponujemy przemyśleć swoją postawę wobec życia. Znamy inne sposoby odreagowania trudnej rzeczywistości: sport, joga, spacery po parku...

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Łapka Kibica

Coś dla zagorzałych fanów sportu. „Łapka Kibica” to ogromna łapa-kołatka, która przy potrząsaniu wydaje klekocące dźwięki. Fantastyczne miejsce na reklamę, to fakt, ale czy nadaje się do kibicowania? Podobno ma już za sobą udane testy na siatkarskiej Lidze Światowej i Pucharze Świata w skokach narciarskich. Misją producentów jest propagowanie kulturalnego i rodzinnego dopingu. Pytanie brzmi: czy ten gromki klekot może ponieść Naszych do zwycięstwa w Niemczech?

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Naelcedka

„Naelcedka® odmieni twojego notebooka”. Komu leży na wątrobie nijakość wyglądu laptopa, może zamówić specjalną naklejkę na jego klapę. Nalepka nie ściera się i nie brudzi sprzętu, można zamawiać dowolne zdjęcia i wzory. Oprócz walki z nudą w duchu hasła „Wyraź siebie!” Naelcedka® ma zrewolucjonizować świat firmowych nośników reklamowych. Zaczynamy prezentację, otwieramy laptopa, a tam... informacje o aktualnych promocjach i produktach. Gorzej, jeśli poniesiony fantazją przedstawiciel firmy zadziwi zebranych obrazkiem wielkiego dinozaura. Albo skąpo ubranej pani na tle zachodu słońca. W każdym razie pięć gwiazdek za nazwę. www.naelcedka.pl

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Tagz – elektroniczny wyświetlacz

Tagz to mały, całkiem zgrabny, wiszący na szyi wyświetlacz. Komunikuje otoczeniu zaprogramowane przez nas wcześniej wiadomości. Można zapisać 6 różnych tekstów, do 256 znaków każdy. Regulujemy też szybkość przewijania tekstu i jasność wyświetlacza. Jak to możliwe, że nikt wcześniej na to nie wpadł? Nareszcie mamy szansę przekazać światu co nas trapi. Można sobie napisać na przykład: „Uwaga, gryzie!”, „Dziś jestem smutny”, „Wczoraj miałem urodziny i nikt nie zadzwonił”, „Poznam Panią do lat 30”, albo po prostu „Cześć. Jestem Franek”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy rozstrzygnięty

Plebiscyt na Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel, został rozstrzygnięty. Warszawiacy wybrali swoje ulubione i najbardziej pozytywne miejsca w stolicy. Jury oficjalnie zatwierdziło wyniki plebiscytu i wybrało najciekawsze uzasadnienie wyborów dokonanych przez warszawiaków. Patronat honorowy nad plebiscytem objęło Biuro Promocji i Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Cityboard Media – 10 lat lidera wielkoformatowej reklamy w Polsce

Cityboard Media to niekwestionowany lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Przez 10 lat Cityboard Media stworzyła największą ogólnopolską sieć nośników wielkoformatowych, o największym zasięgu. W 1996 roku firma wprowadziła nowy format – 6x3m, który zrewolucjonizował polski outdoor. Firma, konsekwentnie buduje swoją pozycję lidera i prekursora na rynku - jako pierwsza, przeprowadziła badania swoich nośników, dysponuje nowoczesnymi narzędziami do planowania kampanii, ma bogate doświadczenie w realizacji niestandardowych kampanii.

Poprzednie Następne