Espresso

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Cityboard Media – 10 lat lidera wielkoformatowej reklamy w Polsce

Cityboard Media to niekwestionowany lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Przez 10 lat Cityboard Media stworzyła największą ogólnopolską sieć nośników wielkoformatowych, o największym zasięgu. W 1996 roku firma wprowadziła nowy format – 6x3m, który zrewolucjonizował polski outdoor. Firma, konsekwentnie buduje swoją pozycję lidera i prekursora na rynku - jako pierwsza, przeprowadziła badania swoich nośników, dysponuje nowoczesnymi narzędziami do planowania kampanii, ma bogate doświadczenie w realizacji niestandardowych kampanii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Domestos i SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakterii

Pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii” rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever. Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja SALES LINK we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.

7 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2006

Mundialowe kampanie z PIA w sportbarach

Polonia Indoor Advertising, czołowa agencja na rynku reklamy wewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalny pakiet na czas trwania mundialu. W blisko 1200 pubach i restauracjach (m.in. w Champions Sport Bar, Rooster i Papparazzi) wyposażonych w telewizory i telebimy, na których będzie można oglądać mecze drużyn narodowych, pojawią się reklamy firm kosmetycznych, motoryzacyjnych, operatorów sieci telefonii komórkowej, a także portale buchmacherskie, przyjmujące zakłady sportowe.

Poprzednie Następne